Klarnan maksupalvelu osaksi Finqun tarjontaa

”Kumppanuutemme myötä verkkomyynnin aloittaminen on helpompaa kuin koskaan."

Ilmoitus

Klarna ja verkkokauppapalvelu Finqu syventävät yhteistyötään tuomalla Klarnan maksupalvelun osaksi Finqun tarjontaa. Integraatio parantaa suomalaisen verkkokaupan ostokokemusta ja nostaa konversioprosenttia sekä parantaa asiakasuskollisuutta.

Finqun verkkokauppa-alustaa hyödyntävät kauppiaat voivat nyt valita kauppaansa Klarnan maksupalvelut. Yhteistyö auttaa suomalaisia verkkokauppiaita laajentamaan kansainvälistä myyntiä ja maksuratkaisu mahdollistaa ostokokemuksen sujuvan muokkaamisen kunkin markkinan tarpeiden mukaan.

Ilmoitus

Ratkaisun myötä Suomen, Ruotsin, Norjan, Tanskan, Saksan, Itävallan, Alankomaiden, Ison-Britannian ja Yhdysvaltojen markkinat ovat vain yhden integraation päässä. Lisäksi yhteistyö mahdollistaa luottokorttiostosten vastaanottamisen 180 maassa. Ratkaisu parantaa Verkkokaupan kassan konversioprosenttia sekä samalla kasvattaa asiakastyytyväisyyttä.

Maksuratkaisun perehdytysprosessi on täysin automatisoitu, mikä ansiosta kauppiaan on entistä helpompaa ja sujuvampaa käynnistää verkkokauppa.

- Meille on suuri ilo jatkaa yhteistyötämme Finqun kanssa ja tukea suomalaisten verkkokauppiaiden kasvutavoitteita. Kumppanuutemme myötä verkkomyynnin aloittaminen on helpompaa kuin koskaan. Näin säästämme kauppiaiden kallisarvoista aikaa, jonka he voivat nyt käyttää esimerkiksi suoraan myyntiin ja markkinointiin. Integraation ansiosta jo menestyneet kauppiaat voivat myös laajentaa toimintaansa uusille markkinoille. Odotamme innolla, mitä tulevaisuus tuo tullessaan,
toteaa Klarnan Partner Manager Vaito Sauna-aho tiedotteessa.

"Yhteistyökumppanina vailla vertaansa"

- Klarna on yhteistyökumppanina vailla vertaansa. Klarnan avulla Finqu voi auttaa kauppiaita tarjoamaan asiakkailleen paremman ostokokemuksen. Seuraamme innolla, kuinka Klarna tekee jatkuvaa kehitystyötä ja tekee kanssamme myynnistä entistä sujuvampaa. Odotamme, mitä kaikkea saamme vielä yhdessä aikaiseksi, sanoo tiedotteessa Finqun toimitusjohtaja Miikka Aho.

Klarnan maksupalvelussa asiakkaat voivat valita haluamansa maksuajankohdan ja -tavan, mikä tekee ostamisesta sujuvaa. Mobiilioptimoidulla maksupalvelulla tavoitellaan korkeampaa konversioprosenttia ja keskimääräistä tilausarvoa sekä asiakasuskollisuutta. Klarna kantaa vastuun luotto- ja petosriskeistä, jolloin myyjä vastaanottaa maksun tilauksista nopeasti riippumatta siitä, koska asiakas tekee maksusuorituksen.