Klarna lanseeraa kansainvälisen kuluttajaneuvoston

Tarkoitus kehittää tulevaisuuden shoppailua.

Klarna lanseeraa ”Consumer Council”-nimisen aloitteen, jonka tarkoituksena on kutsua kuluttajat kansainvälisellä tasolla mukaan kehittämään tulevaisuuden shoppailua. Yrityksen asiakkaita aiotaan kutsua toistuviin kokoontumisiin, joissa he voivat jakaa ajatuksiaan ja kokemuksiaan shoppailusta Klarnan avulla. Kokoontumiset tulevat olemaan kaikilla Klarnan päämarkkinoille kolmesti vuodessa.

Aloitteen takana on ajatus päästä entistä lähemmäs kuluttajaa ja ymmärtää mitä vaaditaan, jotta ostokokemus on paras mahdollinen.

Ilmoitus

Meillä on fantastinen yhteisö, jonka kanssa puhumme ja kuuntelemme heitä päivittäin, jotta voimme ymmärtää heidän kokemuksensa palveluistamme. Positiivisen palautteen saaminen on luonnollisestikin mukavaa, mutta sitäkin enemmän haluamme kuulla millä alueilla on parantamisen varaa ja missä voimme löytää parempia ratkaisuja, mitä itse emme ole ajatelleet. Palautteen saaminen suoraan asiakkaalta on tärkeää, jotta voimme kohdata todelliset tarpeet ja tarjota loppupeleissä parhaan mahdollisen ostokokemuksen, Klarnan toimitusjohtaja ja perustaja Sebastian Siemiatkowski sanoo.

 

Tapaaminen Face to Face

Viimeisten vuosien aikana on tullut yhtä selvemmäksi, että kuluttajien tapa tehdä ostoksia, käyttää ja säästää rahaa muuttuu nopeassa tahdissa ja tekniikan kehitys on ollut vallankumouksellisessa asemassa siinä, miten kuluttajat käsittelevät omaa talouttaan.

Digitaaliselle yritykselle, kuten Klarna, asiakkaiden kohtaaminen kasvoista kasvoihin on suuri haaste. Yhtiön mukaan kuluttajaneuvosto tulee siksi olemaan avainasemassa tämän asian kanssa.

Concumer Council-lanseeraus tulee viemään dialogin asiakkaiden kanssa seuraavalle tasolle ja annamme heille entistä keskeisemmän roolin kehitystyössämme. Olemme todella ylpeitä asiakkaiden määrästä, jotka valitsevat Klarnan joka päivä ja tämän aloitteen kautta toivomme, että he ovat yhtä ylpeitä saadessaan käyttää palveluitamme, Sebastian Siemiatkowski jatkaa.

 

Pohjoismaista Tukholmassa

Ensimmäinen ”Consumer Council”-tapaaminen on Lontoossa 11.3 ja seuraava Tukholmassa 16.3. Myöhemmin keväällä tapaamisia on myös Manchesterissa, Berliinissä ja New Yorkissa. Kussakin tapaamisessa on oma teemansa, joka on ajankohtainen juuri kyseisillä markkinoilla. Kokoontumisen jälkeen siellä esiin tulleista ajatuksista tehdään raportti, joka on pohjana olemassaolevien tuotteiden ja palveluiden parantamisessa sekä uusien kehittämisessä.

Ilmoitus