Kasvuhakkeroinnin kehittänyt Sean Ellis ensi kertaa Suomeen

Growth Forumin pääpuhuja.

Ilmoitus

Columbia Road järjestää ensimmäistä kertaa Growth Forumin, joka kokoaa yhteen yritysjohdon ja digitaalisen markkinoinnin ammattilaiset Suomen suurimpaan digitaalista kasvua käsittelevään tapahtumaan.

Toukokuussa järjestettävän tapahtuman pääpuhujaksi on kutsuttu Growth Hackingin alun perin kehittänyt Sean Ellis. Growth Hackingin voi suomentaa esimerkiksi kasvuhakkeroinniksi. Siinä on kyse asiakaslähtöisestä, nopeiden syklien kokeiluvetoisesta kehitystyöstä ja markkinoinnista sekä uudenlaisen kasvukulttuurin luomisesta.

Ilmoitus

Tapa tehdä kokonaisvaltaista myyntiä

Growth Forumin tavoitteena on tarkastella digitaalista kasvua laajasti: Growth Hacking ei ole pelkästään taktisia toimenpiteitä vaan tehokas tapa tehdä kokonaisvaltaista myyntiä ja markkinointia digitaalisissa kanavissa.

- Kasvu on sekä ajattelu- että työskentelytapa. Päätös keskittyä kasvuun tarkoittaa usein isoja muutoksia organisaatiossa ja prosesseissa. Kasvu ei siten ole helpoin reitti, mutta se on keino varmistaa yrityksen kilpailukyky digitalisoituvan myynnin maailmassa. Columbia Road on tehnyt töitä niin pienten kuin suurtenkin yritysten kanssa. Haluamme nyt yhdessä asiakkaidemme kanssa jakaa näitä kokemuksia ja oppeja Growth Forumin vieraille, kertoo tiedotteessa Columbia Roadin Suomen-maajohtaja Eero Martela.

Growth Forumin pääpuhuja Sean Ellis on kehittänyt growth hacking -metodologian, on  GrowthHackers.comin toimitusjohtaja ja aiemmin työskennellyt muun muassa Dropboxissa ja LogMeInissä. Tämä on Ellisin ensimmäinen Suomen-vierailu.

Muita puhujia tapahtumassa ovat muun muassa Marimekon toimitusjohtaja Tiina Alahuhta-Kasko ja CDO Kari Härkönen, jotka kertovat Marimekon globaalista kasvusta verkkokaupan ja kasvumarkkinoinnin avulla.

Columbia Road on verkkokauppaan ja tulosvetoiseen digimarkkinointiin keskittyvä Futuricen tytäryhtiö. Viime tilikaudella Columbia Roadin liikevaihto kasvoi 6,1 miljoonaan euroon, ja kasvua edelliseen vuoteen oli 100 %.