KappAhl aloittaa uuden keskitetyn asiakaspalvelun

Supertiimi auttaa asiakkaita somessa.

Ilmoitus

Kauppaketju KappAhl on viime aikoina panostanut verkkokauppaan ja kertoi viime vuonna verkkokauppansa kasvusta. Yrityksen liikevaihto kutistui kokonaisuutena, mutta digitaaliset satsaukset olivat onnistuneita ja nyt yritys tekee uuden omnikanavaisen panostuksen.

KappAhl ilmoittaa keskittävänsä asiakaspalvelunsa ja samalla kehittämällä sitä, niin että se palvelee asiakkaita "kaikissa myyntikanavissa kaikilla markkinoilla."

- Asiakkaamme haluavat ostaa nopeammin ja tehokkaammin. Me palvelemme asiakasta olemalla tavoitettavissa siellä missä asiakas haluaa, milloin asiakas haluaa, kertoo Charlotte Katz, KappAhlin Digital & Unified Retail -yksikön johtaja lehdistötiedotteessa.

Työntekijöillä kokonaisuus hallussa

Uudistettu asiakaspalvelu, “Customer Experience Support”, palvelee puhelimitse, chatissa, sähköpostissa kuten myös Facebookin, Messengerin ja Instagramin kautta.

- Satsaamme työntekijöihin, jotka hallitsevat kokonaisuuden asiakaskohtaamisessa. Asiakaspalvelijamme tuntevat palvelumme ja osaavat innostaa ja auttaa asiakasta läpi tuotevalikoimamme, he tuntevat trendit, mutta hallitsevat myös kaiken varastotilanteesta bounuspisteisiin, reklaamaatioista eri toimitusmahdollisuuksiin, kertoo Kristin Bohman, KappAhl Customer Experience Supportin johtaja.

Asiakaspalvelu palvelee muotiketjun eri markkinoita paikallisilla kielillä. Suomen ja Puolan aukioloajat ovat alkajaisiksi 10-19, kun ne Ruotsissa ja Norjassa ovat 8-22 paikallista aikaa. Suunnitteilla on, että uusi asiakaspalvelu lähitulevaisuudessa myös tarjoaa personal shopping -palveluja asiakkaille.