JYSK kasvatti organisaatiota viestintäpäälliköllä

VTM Tommi Siikaniva aloitti tehtävässä helmikuun alussa – vastuulla on JYSK Suomen koko viestinnän laaja kenttä.

JYSK Suomen liikevaihto parani viime vuonna 43 prosenttia edellisvuodesta. Nyt yhtiö lisää vauhtia ja rekrytoi yritykseen viestintäjohtajan.

Menestystä selittää laaja myymäläverkostomme, jatkuvasti kehitettävä verkkokauppa sekä ainutlaatuinen asiakaskohtaamisemme, jossa haluamme olla Suomen paras. Tämä ei kuitenkaan riitä meille. JYSK Suomelle on erittäin tärkeää se, millainen maine meillä on kuluttajien keskuudessa, millainen työnantajamaine meillä on, ja kuinka vastuullisena toimijana meidät koetaan osana yhteiskuntaa, JYSK Suomen maajohtaja Tuomas Piirtola määrittelee tiedotteessa.

Ilmoitus

Uusi viestintäjohtaja Tommi Siikaniva on yksi viestintätoimisto Pohjoisranta BCW:n perustajista.

Kuluttajat osaavat vaatia erinomaista palvelua, ja tuotteiden hintalaatusuhteen on oltava kunnossa. Tänä päivänä nämä ovat perusasioita. Ihmisiä kiinnostaa myös yrityksen historia ja tavat toimia. JYSKillä on esimerkiksi kiehtova historia, joka alkaa vuonna 1948 syntyneen tanskalaisen Lars Larsen -nimisen pikkupojan unelmista päätyen yhdeksi maailman suurimmista huonekaluketjuista, JYSK Suomen viestintäpäällikkö Tommi Siikaniva sanoo ja jatkaa:

Kuluttajat olettavat, että lähtökohtaisesti yritykset toimivat vastuullisesti, puhutaan sitten tuotteiden valmistuksesta, omista työntekijöistä, asiakkaista – kaikesta siitä, mitä yrityksen toiminta jollain tavalla koskettaa. Kysymys on ensi sijassa toiminnasta, mutta yhä enemmän myös siitä, että toiminnasta viestitään. JYSK tekee upeita vastuullisuuteen liittyviä asioita maailmalla ja Suomessa - näistä me haluamme kertoa. Uskon, että asioista kertominen innoittaa myös muita yrityksiä. Viestiminen antaa yritykselle kasvot, persoonan, mikä on meille JYSKiläisille ja tuleville työntekijöillemme erittäin tärkeä osa työkulttuuria.