Koko organisaation loistavan tiimityöskentelyn ansiosta lopetimme viime vuoden kovalla vauhdilla. On selvää, että positiivinen trendi jatkuu myös tänä vuonna, ja vuosi on alkanut paremmin kuin itse ennustimmekaan, Jollyroomin myyntijohtaja Mattias Jacobsson sanoo yhtiön tiedotteessa.
Yhtiön kaikki osa-alueet kasvavat voimakkaasti. Pohjoismaissa vallinnut pakkassää on vaikuttanut tiettyjen kategorioiden lukemiin erityisen paljon – olemme muun muassa myyneet yli 30 000 toppahaalaria ja talvilelukategorian myynti on kasvanut yli 1000 prosentilla, Mattias Jacobsson kertoo edelleen.
Yhtiön tavoitteena on kolmen miljardin liikevaihto vuoteen 2023 mennessä.
Meillä on meneillään useita sisäisiä parannusprojekteja, joissa asiakkaamme ovat keskipisteenä. Teemme jatkuvasti isoja investointeja, jotka parantavat niin verkkosivujemme toimintaa kuin last mile -palveluammekin, Jollyroomin markkinointijohtaja Annett Hanna täsmentää tulevaisuuden tavoitteita.
Jollyroomin viime vuoden kokonaisliikevaihto oli reilut 174 miljoonaa euroa.