Jollyroom avasi kivijalkaliikkeen Ruotsissa

Lasten tarvikkeisiin erikoistunut verkkokauppa Jollyroom lähti virtaa vastaan ja avasi eilen ensimmäisen kivijalkaputiikkinsa Ruotsin Göteborgissa.

Jollyroom avasi verkkokauppansa vuonna 2010 ja on sen jälkeen kasvanut yhdeksi pohjoismaiden suurimmista lasten tarvikkeisiin erikoistuneista verkkokaupoista, jonka valikoimasta löytyy 50 000 aktiivista tuotetta vauvasta noin 12-vuotiaisiin saakka.

Jollyroomista kerrotaan, että liikkeen fokus tulee olemaan tunnettujen merkkien vauvatuotteissa ja sen vuoksi liike on saanut nimen Jollyroom Baby. Valintaa perustellaan sillä, että uunituoreet vanhemmat tarvitsevat usein enemmän tietoja ja neuvontaa. Liikkeen henkilökunta ohjastaa näissä asioissa.

Ilmoitus

Jollyroomin perusidea rakentuu paljolti siihen, että perheen kanssa tullaan kontaktiin jo raskausaikana ja sen jälkeen seurataan mukana kunnes lapsi on noin 12-vuotias tarjoamalla lapsiperheille sen mitä he tarvitsevat kaikissa eri vaiheissa, Jollyroomin markkinointipäällikkö Frida Ekholm kertoo ja jatkaa, että liikkeen fokus on juuri henkilökohtaisessa neuvonnassa.

Osan liikkeen tuotteista voi ostaa kotiin paikan päältä, mutta tuotteet, jotka eivät ole kivijalkaputiikin varastossa, laitetaan nettitilauksena ja toimitetaan sen jälkeen asiakkaan kotiin.