”Jättipanostus Venäjälle”

”Tärkeät markkinat, jossa on iso potentiaali.”

Muotijätti H&M kertoi viime viikon lopulla panostavansa Venäjälle vielä tänä syksynä. Yhtiö lähtee itään viidellä eri tuotemerkillä, COS, Weekday, Monki, & Other Stories ja Arket.

H&M aloitti Venäjällä jo vuonna 2015, mutta vie nyt eri tuotemerkkinsä sinne omien myyntikanaviensa kautta.

Ilmoitus

Venäjällä on mielenkiintoiset ja tärkeät markkinat, jossa on potentiaalia. Olemme kokeneet suuren kysynnän omistautuneilta COS, Weekday, Monki, & Other Stories ja ARKET -faneiltamme Venäjällä ja olemme iloisia voidessamme pian tarjota mahdollisuuden ostaa tuotemerkkien verkkokaupoista, Anna Attemark, Head of Portfolio Brands H&M Groupista sanoo.

Venäjän jälkeen vuorossa on Sveitsi. Tänä vuonna H&M on laajentanut tuotemerkeillään useilla eri markkinoilla Euroopassa.