Indiska panostaa Suomeen – lanseeraa suomenkielisen verkkokaupan

Myynti Suomessa kasvanut 87 prosenttia.

Ilmoitus

Ruotsalainen Indiska lisää panostustaan Suomen markkinoille lanseeraamalla verkkokauppansa suomeksi. Yrityksen mukaan kommunikaatio omalla kielellä helpottaa asiakkaita tekemään ostoksia sen verkkokaupassa.

Vuodesta 2017 yrityksen verkkomyynti on kasvanut Suomessa 87 prosenttia. Eräs kasvun avaintekijöistä saattaa olla se seikka, että Indiska jonkin aikaa sitten aloitti asiakaskirjeiden lähetykset osin suomeksi.  Nyt Indiska avaa suomenkielisen nettikaupan, jotta life style –konsepti tavoittaisi asiakkaat entistä paremmin.

- Suomi on tärkeä ja kasvava markkina-alue Indiskalle. Osana tätä lanseeraamme nyt suomenkielisen verkkokauppamme. Uskomme, että paikallinen näkyvyys ja asiakkaan omalla kielellä kommunikointi kannattaa, sanoo Karin Lindahl, Indiskan toimitusjohtaja tiedotteessa.

Myös myymäläverkostoon on satsattu. Huhtikuun lopussa Indiska avasi remontin läpikäyneen myymälän kauppakeskus Forumissa.

Indiska on ruotsalainen perheyritys ja yritys on ollut olemassa jo yli 110 vuotta. Se myy muotia, sisustusta ja asusteita 90 myymälässä Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Saksassa sekä verkkokauppassaan. Yrityksellä on yhteensä noin 610 työntekijää.

Mathilda Hamilton oli nainen, joka vuonna 1901 perusti myymälän Tukholmaan, myymälän jonka tänä päivänä tunnemme nimellä Indiska. Tänään yrityksen omistaa Karin Lindahl, joka myös on Indiskan toimitusjohtaja. Muoti, sisustus ja asusteet, ovat omaa designia.