Ihonhoitoklinikka Skincity nyt Suomen markkinoilla

Tavoitteena paikka markkinoiden ykkösenä.

Kasvanut kysyntä ja pitkäaikaiset suunnitelmat laajentumisesta kansainvälisesti ovat johtaneet siihen, että ruotsalainen ihonhoitojätti Skincity on avannut tänään verkkokauppansa Suomen markkinoilla. Yrityksen tavoitteena on ottaa heti johtava asema verkossa toimivien ihonhoitoklinikoiden markkinoilla.

Ilmoitus

Yritys on toiminut seitsemän vuotta Ruotsissa ja kaksi vuotta Norjassa.

- Olemme jo pitemmän aikaa nähneet kasvavan kysynnän Suomesta, joka johti päätökseen tulla myös Suomen markkinoille. Ajatuksena on, että otamme heti ensimmäisestä päivästä lähtien paikkamme johtavana myyjänä ihonhoitotuotteissa, ja tarjoamme yhtä hyvän palvelun ja asiantuntemuksen kuin muissa pohjoismaissa, kertoo toimitusjohtaja Mikael Kjellman tiedotteessa.

Konttori Helsinkiin

Skincity on ihonhoitoklinikka netissä, joka tarjoaa tarkoin harkitun valikoiman ammattikosmetiikkaa sekä meikkejä. Markkinoiden edistyksellisimmät ihonhoitotuotteet, ainutlaatuiset ihotestit analyyseineen, huolellisesti pakatut lähetykset ja ilmaiset näytteet ovat yrityksen mukaan heidän valttinsa.

Yritys panostaa myös 100-prosenttiseen paikallisuuteen Suomessa. Heillä on paikallinen palvelu ja suomalaisten kosmetologien neuvonta. Lisäksi yritys avaa konttorin Helsinkiin.

Yrityksen liikevaihto on lähemmäksi 30 miljoonaa euroa ja työntekijöitä yrityksessä on 90.