Hobby Hall uudisti verkkokauppansa – lisäksi uusi kanta-asiakasohjelma

Laajentaa myös tuotevalikoimaa.

Hobby Hall kertoo tänään uudistaneensa verkkokauppaansa. Kuluttajille siinä on uusia toiminnallisuuksia. Samalla yhtiö uusi kanta-asiakasohjelmansa ja laajensi tuotevalikoimaa.

Verkkokauppajärjestelmän täysi uudistaminen sekä yhtenäistäminen konsernin järjestelmien kanssa mahdollistaa tehokkaan työskentelyn kaikilla markkina-alueillamme. Uudistuksen myötä suomalaiset kuluttajat voivat tehdä ostoksia verkkokaupassamme entistä sujuvammin, päästen lisäksi tekemään ostoksia jatkuvasti laajenevasta yli 250 000 tuotteen valikoimastamme, sanoo Janna Latva, Head of Marketing and Development.

Ilmoitus

PHH Groupin eri maiden järjestelmien integroinnin myötä Suomen hobbyhall.fi tarjoaa nyt yhtenäisen ostokokemuksen asiakkailleen kuin Baltiassa ja Suomessa toimivan PHH Groupin muut verkkokaupat Virossa, Latviassa ja Liettuassa.

Tulemme tarjoamaan suomalaisille kuluttajille samat edut, kuin mitä kuluttajat muissa toimintamaissamme arvostavat. Näistä houkuttelevin on uusi kanta-asiakasohjelma, joka antaa asiakkaille mahdollisuuden kerryttää kanta-asiakasrahaa ja hyödyntää sitä tulevissa tilauksissaan, kertoo Donatas Zalobaitis, Integration Prohect Manager PHH Groupista ja jatkaa:

Jatkamme Hobbyhall.fi kehittämistä kansainvälisen verkkokaupan kehityssuuntien mukaisesti. Me pyrimme tarjoamaan laajimman valikoiman tuotteita, nopeimman toimituksen ja houkuttelevan hinnoittelun.