Hintaopas lanseeraa analytiikkatyökalun yritysten käyttöön

Data auttaa näkemään muun muassa kilpailijoiden hinnat ja varastotilanteen.

Hintaopas lanseeraa Insights-työkalun Suomessa. Se tarjoaa mahdollisuuden analysoida markkinatilannetta ja kilpailijakenttää ainutlaatuisen hinta- ja varastotilannetiedon avulla.

Hintaopas kerää päivittäin yli 1000 verkkokaupan dataa verkkokauppojen hintamuutoksista ja päivityksistä. Nyt tiedot ovat yritysten saatavilla.

Ilmoitus

Verkkokaupan muutokset ovat erittäin nopeita tiukasti kilpaillulla kentällä. Menestyminen vaatii niin oman toiminnan jatkuvaa optimointia kuin kilpailijoiden seurantaa. Hintaopas Insightsin avulla haluamme tehdä markkinoiden seuraamisesta yrityksille mahdollisimman helppoa, Hintaoppaan Suomen maajohtaja Liisa Matinvesi-Bassett sanoo tiedotteessa.

Hintaopas Insights sopii kaikenlaisille yrityksille, joiden toiminta vaatii laajempaa ymmärrystä verkkokauppamarkkinoista. Tietoa saa tällä hetkellä muun muassa hinnoista ja varastotilanteesta sekä tuotteiden suosiosta.

Kauppiaat ovat toivoneet vuosien ajan, että datamme olisi helposti saatavilla. Hintaopas Insights on helppokäyttöinen työkalu juuri tähän tarpeeseen, ja uskomme palvelun auttavan erityyppisiä yrityksiä. Haaveemme on, että Insightsista tulee yhtä luonteva osa verkkokauppaa kuin Bloomberg on finanssimaailmalle, Matinvesi-Bassett kertoo.

Palveluun lisätään ominaisuuksia käyttäjien tarpeiden mukaan.

Toivomme, että mahdollisimman moni Insights-palvelua käyttävä yritys kertoo mahdollisista lisätarpeistaan. Se auttaa meitä jatkuvasti kehittämään palvelusta paremman työkalun päivittäiseen verkkokaupan ja liiketoiminnan optimoimiseen, Matinvesi-Bassett lisää.

Hintaopas kirjoittaa, että data on saatavilla Google Data Studion ja Google Sheetsin kautta, ja palvelun voi myös integroida käyttämäänsä analytiikkatyökaluun API-rajapinnan avulla. Työkalun käyttö ei vaadi manuaalista tiedonkeräämistä.

Työkaluun voi käydä tutustumassa: insights.hintaopas.fi

Ilmoitus