hasan communications vahvistaa rosteriaan

Kolme uutta tulokasta.

Ilmoitus

Vuodesta 2017 46 prosentin kasvun tehneen hasan communicationsin rivit vahvistuvat. Uudeksi luovaksi strategiksi tulee mainostoimisto Folkista Creative Lilli Loiri-Seppä (kuvassa keskellä). Myynti- ja asiakastyötä edelleen kehittämään on valittu Nina Pulliainen (vasemmalla) ja sisältöstrategian ja -tuotannon osaamista puolestaan lisää Riina Rinkinen (oikealla).

Uusi Creative Strategist, Lilli Loiri-Seppä, tunnetaan töistään mainosalalla, myös kirjailijana, sanoittajana ja mediassa niin lehdistössä, tv:ssä kuin radiossakin.

Ilmoitus

Customer Operations Director Nina Pulliainen asiakastyön asiantuntija, jonka taustalta löytyvät asiakkuusjohtamisen positiot sijoittuvat niin median, digitalisaation kuin ICT:n maailmaan.

Senior Content Specialistina aloittanut Riina Rinkinen puolestaan on kerännyt laajan kokemuksen strategisena viestinnän suunnittelijana ja tekijänä sekä viestintätoimistossa, freelancerina että yritysmaailman palveluksessa.

– hasan communicationsin reipas kasvu on osoitus siitä, että suuntamme luovan digitaalisen viestinnän strategina ja tekijänä on ollut oikea. Haluamme liikuttaa ja koskettaa ihmisiä kaikissa kanavissa, jotta asiakkaamme tulisivat entistä paremmin huomatuiksi ja arvostetuiksi, sanoo tiedotteessa hasan communicationsin toimitusjohtaja Päivi Holmqvist.