Hänen tehtävänään on viedä Ellos-tuotemerkit maailman markkinapaikoille

Osa suurta markkinapaikkapanostusta.

Verkkokauppajätti Ellos Group on palkannut uuden liiketoiminnan kehityspäällikön, jonka tehtävänä on katsoa konsernin myyntistrategian kehittymistä ja toteutumista ulkoisilla markkinapaikoilla. Tehtävään on valittu Alexandra Dornérus, jonka tulee Head of Digital Salesin tehtävästä kenkäjätti Nilson Groupilta.

Toivotamme Alexandra Dornéruksen tervetulleeksi uuteen rooliin meillä. Alexandran kautta Ellos Group saa nyt sitoutuneen ja toimeliaan henkilön, jolla on suuri liikekokemus ja kyky kehittää konsernia edelleen strategisten myyntikumppaneiden kautta, Ellos Groupin toimitusjohtaja Hans Ohlsson sanoo lehdistötiedotteessa.

Ilmoitus

Ellos Group myy omia tuotemerkkejään jo tällä hetkellä muutamilla markkinapaikoilla, kuten CDON ja Westwing.

 

”Uusia kanavia ja uusia markkinoita”

Nyt tätä strategiaa lisätään Alexandra Dornéruksen avulla.

Odotan, että pääsen osaksi Pohjoismaiden merkittävintä verkkokauppiasta ja saan kehittää tarjontaa edelleen. Ellos Groupilla on fantastinen ja merkittävä salkku omia tuotemerkkejä, joilla on suuri potentiaali aktivoitua monilla myyntikanavilla. Tulemme houkuttelemaan uusia asiakkaita uusilla kanavilla ja uusilla markkinoilla, Alexandra Dornérus sanoo ja lisää:

Fokus on alun perin kehittää edelleen jo olemassa olevia yhteistöitä ja nostaa esiin kanavia, jotka on äskettäin aktivoitu ja tällä varmistamme tehokkaat työprosessit ja rutiinit, jotka raivaavat tietä tuottoisiin kauppoihin. Olen aivan vakuuttunut, että konsernin jo nyt todistettu muuttumiskyky ja uteliaisuus tulee viemään meitä kasvussa eteenpäin.

Alexandra Dornérus aloittaa tehtävässään 1. lokakuuta.