Halti Oy ja Genero solmivat yhteistyösopimuksen

Halti hakee kansainvälistä kasvua.



Halti Oy ja kasvumarkkinointitoimisto Genero ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jolla haetaan merkittävää vahvistusta Haltin globaalin tunnettuuden lisäämiseen ja digitaalisen vuorovaikutuksen kasvattamiseen.

– Keskitymme Suomen ohella Saksaan, Pohjois-Eurooppaan ja Pohjois-Amerikkaan, Haltin toimitusjohtaja Sami Kiiski kertoo tiedotteessa.

Genero valikoitui Haltin yhteistyökumppaniksi digitaalisen kasvumarkkinoinnin palkittuna osaajana.

– Olemme erittäin iloisia siitä, että löysimme kasvumme tueksi osaavan suomalaisen kumppanin, jolla on kokemusta myös ulkomailta. Nyt saamme tekemisemme tueksi osaavan tiimin, jolla on innostunut ja yrittäjämäinen ote, Sami Kiiski sanoo tiedotteessa.

Kiiski uskoo, että kansainvälisen menestymisen avaimet löytyvät investoimalla digitaaliseen markkinointiin ja ostopolun kehittämiseen verkossa.

Data, innovatiivisuus ja tasokkaat tuotteet

Tuloshakuiseen digitaaliseen markkinointiin keskittynyt Genero auttaa Haltia kasvattamaan bränditunnettuuttaan ja markkinaosuuttaan hyödyntämällä dataa, sosiaalisen median kanavia sekä kasvuhakkeroinniksikin kutsuttuja digitaalisen markkinoinnin metodeja.

– Olemme tyytyväisiä, että pääsemme tekemään Haltin kanssa strategista yhteistyötä, jossa markkinointi nähdään liiketoimintaa kasvattavana investointina. Haltilla on hyvä mallisto ja laadukkaat tuotteet. Pääsemme luomaan niiden pohjalta inspiroivan ostoskokemuspolun, joka istuu luontevalla tavalla urheilua ja ulkoilua harrastavien asiakkaiden tarpeisiin, Generon operatiivinen johtaja Sebastian Östman sanoo tiedotteessa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Pin It on Pinterest