Hale Okkonen johtaa Postin markkinointia

"Posti on juuri nyt verkkokauppa-alan murroksessa Suomen kiinnostavin työpaikka".

Ilmoitus

Hale Okkonen on nimitetty Postin markkinointijohtajaksi. Hän aloitti työnsä vuosi sitten Postilla nimikkeellä Head Of Social Media. Ennen Postille tuloaan Hale työskenteli operaattori Telialla viiden vuoden ajan erilaisissa tehtävissä, viimeksi online-markkinointipäällikkönä.

- Posti on juuri nyt verkkokauppa-alan murroksessa Suomen kiinnostavin työpaikka. Tuomme tarjolle yhä nopeampia ja monipuolisempia kuljetusvaihtoehtoja, ja panostamme yhä enemmän asiakaskokemukseen sekä digitaalisiin- ja itsepalveluihin, joita suomalaiset verkkoshoppailijat selkeästi suosivat. Tätä murrosta saan olla itsekin sanoittamassa Postin markkinointijohtajan roolissa, Hale Okkonen sanoo tiedotteessa.

Ilmoitus

Hale Okkosella, 41, on vahva markkinoinnin tausta. Okkosella on kokemusta markkinoinnista myös toiselta puolen pöytää, sillä hän on ollut yksi markkinointitoimisto Aava & Bangin perustajista.

Verkkokauppa kasvaa kovaa vauhtia

Kirjepostin määrä vähenee, mutta verkkokauppa kasvaa kovaa vauhtia. Posti kuljetti viime vuonna yli 44 miljoonaa pakettia, joten yhä useampi asiakas asioi Postissa lähettääkseen tai vastaanottaakseen paketin. Viime vuonna pakettiautomaattien kautta kulkeneiden pakettien määrä kasvoi jopa 28 prosenttia.

- Kaikki nämä luvut kertovat siitä, että Postin toiminta on taitekohdassa. Myös markkinoinnissa toimintaa modernisoimaan vastaamaan nopeasti muuttuvaa toimintaympäristöä, Okkonen sanoo Postin tiedotteessa.