Gina Tricot panostaa muiden yritysten tavoin omnikanaviin. Muotiketju on kuitenkin ajatelllut niin, että offline-tilat suosivat sosiaalista mediaa ja samalla heidän online-toimintaansa.
Viime vuoden syyskuussa yritys lanseerasi kokonaan uudenlaisen liikekonseptin Tukholmaan ja nyt syksyllä avautuu neljä uutta vastaavanlaista liikettä, joista yksi sijaitsee Helsingissä, kaksi Ruotsissa ja yksi Tanskassa.
Uusi konsepti on ”Instagram-ystävällinen" ja liikkeet on varustettu suurilla peileillä ja designhuonekaluilla, jotka luovat suuren ja ylellisen pukeutumishuoneen tunnelman.
- Lähtökohtanamme on optimoida liikkeen kaikki aspektit ja mitä se voi tuoda tullessaan. Liikkeen koko, paikka, tuottavuus ja markkinatilanne on huolella harkittu, Gina Tricotin toimitusjohtaja Joachim Modigh sanoo lehdistötiedotteessa.
- Gina Tricotin strategia on muun muassa lisätä onlineostosten taajuutta. Olemme viimeisen vuoden aikana organisoineet uudelleen osia toiminnastamme ja organisaatiostamme samalla kun olemme sopeuttaneet liikkeitä asiakkaan tarpeita ajatellen.