Gino Tricot avaa Instagram-ystävällisiä liikkeitä

”Lisää nettiostoksia”.

Gina Tricot panostaa muiden yritysten tavoin omnikanaviin. Muotiketju on kuitenkin ajatelllut niin, että offline-tilat suosivat sosiaalista mediaa ja samalla heidän online-toimintaansa.

Viime vuoden syyskuussa yritys lanseerasi kokonaan uudenlaisen liikekonseptin Tukholmaan ja nyt syksyllä avautuu neljä uutta vastaavanlaista liikettä, joista yksi sijaitsee Helsingissä, kaksi Ruotsissa ja yksi Tanskassa.

Ilmoitus

Uusi konsepti on ”Instagram-ystävällinen" ja liikkeet on varustettu suurilla peileillä ja designhuonekaluilla, jotka luovat suuren ja ylellisen pukeutumishuoneen tunnelman.

- Lähtökohtanamme on optimoida liikkeen kaikki aspektit ja mitä se voi tuoda tullessaan. Liikkeen koko, paikka, tuottavuus ja markkinatilanne on huolella harkittu, Gina Tricotin toimitusjohtaja Joachim Modigh sanoo lehdistötiedotteessa.

- Gina Tricotin strategia on muun muassa lisätä onlineostosten taajuutta. Olemme viimeisen vuoden aikana organisoineet uudelleen osia toiminnastamme ja organisaatiostamme samalla kun olemme sopeuttaneet liikkeitä asiakkaan tarpeita ajatellen.