Gina Tricot lanseeraa uuden kategorian: ”Sitoo kokonaisuuden yhteen”

”Voimme vihdoinkin paljastaa.”

Muotiketju Gina Tricot lanseeraa uuden kategorian; Gina Home. Yritys tulee tarjoamaan muotoilemiaan sisutusyksityiskohtia ja muita kodin tuotteita, kuten pussilakanoita, vilttejä, vaaseja ja coffee table bookseja.

Voimme vihdoinkin paljastaa, että tulemme jatkossa tarjoamaan asiakkaille modernin home-valikoiman onlinella ja valituissa myymälöissä, koska tiedämme, että kohteemme on kiinnostunut sisutuksesta, Karin Westas, Gina Tricot markkinointi- ja tuotemerkkipäällikkö sanoo lehdistötiedotteessa.

Ilmoitus

Tämä sitoo yhteen omniajattelumme, mutta myös lifestyle-konseptimme, jossa asiakas voi inspiroitua ja shoppailla viimeisimmät uutuudet vaatemuodin ja kodinsisutuksen alalta yhdellä ostolla, kaksi muotoilumaailman parasta osaa.

Sisutuskategoria lanseerataan 17. syyskuuta ja se on saatavilla verkosta ja valituista liikkeistä.