Gina Tricot lanseeraa uuden kategorian: ”Sitoo kokonaisuuden yhteen”

”Voimme vihdoinkin paljastaa.”

Muotiketju Gina Tricot lanseeraa uuden kategorian; Gina Home. Yritys tulee tarjoamaan muotoilemiaan sisutusyksityiskohtia ja muita kodin tuotteita, kuten pussilakanoita, vilttejä, vaaseja ja coffee table bookseja.

Voimme vihdoinkin paljastaa, että tulemme jatkossa tarjoamaan asiakkaille modernin home-valikoiman onlinella ja valituissa myymälöissä, koska tiedämme, että kohteemme on kiinnostunut sisutuksesta, Karin Westas, Gina Tricot markkinointi- ja tuotemerkkipäällikkö sanoo lehdistötiedotteessa.

Ilmoitus

Tämä sitoo yhteen omniajattelumme, mutta myös lifestyle-konseptimme, jossa asiakas voi inspiroitua ja shoppailla viimeisimmät uutuudet vaatemuodin ja kodinsisutuksen alalta yhdellä ostolla, kaksi muotoilumaailman parasta osaa.

Sisutuskategoria lanseerataan 17. syyskuuta ja se on saatavilla verkosta ja valituista liikkeistä.

Tilaa

Ethän ole unohtanut uutiskirjettämme Ehandeluutiset?

Kiitos!