Gigantti käynnistää Black Friday -kampanjan

Julkaisi tarjoukset jo tänään - myynti alkaa huomenna.

Gigantti kertoo tänään käynnistävänsä Black Friday -kampanjan jo huomenna. 11 päivän mittainen ostojuhla päättyy Cyper Mondayna 29.11.

Kampanjan ensimmäiset kolme päivää tarjoukset ovat voimassa vain Gigantti-klubilaisille. Maanantaista 22.11. alkaen Black Friday -tarjoukset ovat kaikkien ostettavissa. Järjestelyllä haluamme kiittää kanta-asiakkaitamme, ehkäistä ruuhkahuippuja ja luoda sujuvan asiointikokemuksen kaikille. Myymälöissämme pääsee asioimaan koronaturvallisesti. Noudatamme alueellisten viranomaisten turvallisuussuosituksia, Gigantin myyntijohtaja Niko Sandström sanoo tiedotteessa.

Ilmoitus

Gigantti raportoi vuosi sitten useiden kymmenien prosenttia kasvusta ja yhtiö kertoo nyt valmistautuneensa kampanjaan pitkin syksyä. He ovat huomioineet erityisesti tavarantoimittajien globaalit toimitusvaikeudet. 

Olemme varautuneet joulukauteen tilaamalla tavaraa varastoon ennätyksellisen paljon. Meillä on myös asiakaspalvelijoita enemmän kuin viime vuonna. Lisäksi olemme panostaneet siihen, että tuotevalikoimissamme riittäisi asiakkaille korvaavia vaihtoehtoja. Suosituimmiksi arvioimissamme Black Friday -tuotteissa olemme pyrkineet takaamaan saatavuuden usealle päivälle, mutta myynnissä on myös tuotteita, joiden erät ovat muita pienempiä. Tarjousten suhteen kannattaa siis olla ripeä niin myymälöissä kuin verkossakin.

Gigantti kertoo, että kulutuselektroniikan kysyntä on kansainvälisestikin kovalla tasolla ja he tarjoavat lähemmäs 3000 alennettua hintaa ja ainutlaatuisia tarjouksia. 

Selvitystemme mukaan Gigantissa myytävät tuotteet hankitaan yleensä pitkän tähtäimen tarpeeseen ja kodin isoja elektroniikkahankintoja aikataulutetaan Black Friday -kampanjan alle. Digitaalista syrjäytymistä koskevassa Tech Trouble -tutkimuksessamme joka kolmas vastanneista kertoi teknologian tulleen sen verran kalliiksi, että kehityksen mukana on vaikea pysyä. Tästä näkökulmasta Black Friday on osuvampi kuin koskaan, Sandström kertoo.

Gigantti ennakoi, että arkisten tuotteiden ohella kysyntää on viihde-elektroniikalla.

Pelaamiseen liittyvät laitteet ja puhelimet kiinnostavat vahvasti edelleen. Pukinkonttiin ostettaneen myös paljon esimerkiksi kuulokkeita, sähköhammasharjoja ja robottipölynimureita. Erityisen mielenkiintoista on nähdä miten tietyt uutuustuotteet, kuten VR-lasit ja digitaaliset muistikirjat, kiinnostavat - jälkimmäinen on ehdoton oma suosikkini, Niko Sandström sanoo.