Footway toimittaa tilauksia jo seuraavalle päivälle

Onnistuu 95-prosenttisesti joka markkinalla.



Footwayllä oli viime vuonna räjähdysmäinen kasvu. Liikevaihto nousi 35 miljoonasta eurosta 50 miljoonan ja sekä tulos että uusien asiakkaiden määrä oli vahvassa kasvussa.

Toimitusjohtaja Daniel Mühlbach kirjoittaa vuosikertomuksessa kuinka vuosi 2017 ”oli merkittävä vuosi Footwayn historiassa”. Hän kertoo kuinka yritys on onnistunut tavoittamaan uudet asiakkaat suurimmaksi osaksi automaattisen markkinoinnin kautta.

Asiakastyytyväisyys kasvoi

Myös helpommat tavat ovat vieneet Footwaytä oikeaan suuntaan. Yhtiö on vuoden aikana panostanut melkoisesti parempaan asiakastyytyväisyyteen ja tehnyt useampia panostuksia ilahduttaakseen sivuston kautta tilanneita asiakkaita.

– Esimerkki parannuksesta on, että toimitamme nyt yli 95 prosenttia kaikista ennen 16.30 vastaanotetuista tilauksista jo seuraavana päivänä, kaikilla 11 markkinallamme, Mühlbach kirjoittaa.

Edelläkävijä

Footwayn toimitusjohtajan mukaan elämme nyt ”jännittäviä aikoja nopeilla muutoksilla”, jossa tulevaisuuden tekniikka myötävaikuttaa nopeampaan kehitykseen – ei vähintään verkkokaupassa.

– Uskon, että yhteisöosallisuus ja tekoäly tulevat oleman tärkeitä lähteitä erityiseen pätevyyteen ja kvantitatiiviseen päätöksentekoon. Footway on hyvissä asemissa olemaan edelläkävijä muutoksessa, ja odotan innolla, että saan olla mukana myötävaikuttamassa ja seuraamassa kehitystä, Mühlbach huomauttaa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Pin It on Pinterest