Footway ostaa linssikauppiaan

”Terävä verkkokauppa, jonka kanssa kilpailin Lenswayn aikana”.

Pääasiassa kenkäkauppana tunnettu Footway raportoi tänään vuoden neljännen kvartaalin tuloksen ja ilmoittaa samalla tehneensä uuden hankinnan. Verkkokauppias on jo aiemmin ostanut useampia pikkuisia verkkokauppiaita, jotka on sitten integroitu mega-alustalle.

Tällä kertaa vuorossa on jotain aivan muuta kuin kenkiä, vaatteita tai urheilutarvikkeita. Hankinnan kohde on netlens.com - yritys, joka on myynyt linssejä sitten vuoden 2005.

Ilmoitus

Netlens on vahva tuotemerkki omalla alueellaan, terävä verkkokauppa, jonka kanssa kilpailin Lenswayn aikana. Martin Arwin on uskomattoman taitava yrittäjä ja on mukava toivottaa hänet tervetulleeksi Footway Groupiin, Footwayn toimitusjohtaja ja perustaja Daniel Mühlback sanoo.

Daniel Mühlback on ollut aikaisemmin perustamassa LensWay-verkkokauppaa, joten hänellä on jo osaamista linssikaupasta.

Kyseessä on omaisuuden hankinta eli Footway ostaa yhtiön varat ja domainin. Netlensin liikevaihto on noin 2,5 miljoonaa euroa vuosittain.

Odotan innolla seuraavaa askelta Netlens-matkalla yhdessä Danielin kanssa ja muun Footway Groupin tiimin kanssa. Siitä lähtien kun Netlens perustettiin vuonna 2005 meillä on ollut selkeä asiakasfokus ja olemme yrittäneet luoda niin helpon kokemuksen kuin mahdollista. Footway Groupin alustalla voimme kohdata asiakkaiden tarpeet entistä paremmin ja laajentua kansainvälisesti, Martin Arwin, perustaja sanoo.

Netlens on integroitu Footwayn multistore-alustalle vuoden kolmannella neljänneksellä, mikä johtaa niin ikään siihen, että sen jälkeen Netlens löytyy 24 eri markkinoilta Euroopassa.

Martin Anwar vastaa myös jatkossa Netlensistä.