Fiskars Group, jolla on verkkokaupat Fiskars, Iittala, Royal Copenhagen, Royal Doulton, Waterford ja Wedgwood aloittaa yhteistyön Klarnan kanssa. Klarnan kassa tulee tarjolle yhtiön verkkokauppoihin useilla eri markkinoilla.
Klarna täydentää nykyisiä maksutapojamme ja asiakkaamme voivat helpommin ostaa rakastettuja brändejämme. Yhteistyön myötä voimme kasvattaa myös houkuttelevuuttamme nuoremmissa kohderyhmissä. Otamme verkkokaupoissamme Klarnan maksupalvelut käyttöön tärkeimmillä Euroopan ja Pohjois-Amerikan markkinoillamme, joissa näemme parhaat mahdollisuudet yhteistyölle, Fiskars Groupin Åsa Sparrmo, Vice President, Direct to Consumer kertoo Klarnan lähettämässä tiedotteessa.
Yhteistyön tavoitteena on myös parantaa digitaalista kuluttajakokemusta.
Yhteistyö Fiskarsin kanssa on meille luonteva askel, sillä meitä yhdistää intohimo sujuvien asiakaskokemusten mahdollistamiseen asiakkaillemme. On hienoa huomata, että Fiskarsin kaltainen yritys ei pelkää uudistumista. Kodin ja puutarhan kategoriassa on vielä paljon ympärivuotista kasvupotentiaalia verkkokaupan puolella ja on upeaa päästä kehittämään tätä yhdessä Fiskarsin kanssa – sekä myös päästä tukemaan kotimaisen brändin menestystä kansainvälisillä vesillä, Klarna Suomen maajohtaja Jacob Segercrantz kommentoi.
Fiskars toimii 30 maassa ja tuotteita on saatavilla yli sadassa eri maassa. Fiskarsin osake on listattu Nasdag Helsingissä.