Euroopan suurin kauneussivusto panostaa Klarnaan

Asiakkaat haluavat maksaa jälkikäteen.

Verkkokauppayritys Beauty Bay on perustamisestaan lähtien vuonna 2007 pitänyt liikeideanaan poimia valittuja tuotemerkkejä ympäri maailman ja myy ne verkkokaupan kautta eurooppalaisille asiakkaille. Valikoima on perustunut siihen, että asiakkaat haluavat uusimmat trendit ja ovat näin ollen nopeasti ostamassa uusimmat tuotteet. Tämä on tehnyt Beauty Baystä yhden Euroopan suurimmista riippumattomista kauneuskaupoista verkossa.

Ilmoitus

Nopeampia kauppoja

On kuitenkin olemassa ongelma kun puhutaan nopeasti vaihtuvasta valikoimasta. Nimittäin se, jos asiakkaalla on huono rahatilanne juuri sillä hetkellä kun haluttu tuote tulee sivustolle, niin tuote voi jäädä ostamatta.

Nyt Beauty Bay on kuitenkin keksinyt ratkaisun kiertääkseen tämän ongelman. Tiedotteessa yritys kertoo yhteistyöstään Klarnan kanssa, joka mahdollistaa sen, että asiakas voi maksaa tilauksen vasta 30 päivän kuluttua.

- Yhteistyö Klarnan kanssa antaa asiakkaillemme enemmän vapautta ja joustavuutta kun he ostavat verkossa. Tämä auttaa myös myynnin kasvattamisessa, uskollisuuden luomisessa ja asiakkaat ovat tyytyväisempiä, Beauty Bayn toimitusjohtaja David Gabbie kertoo tiedotteessa.

Seuraa muita

Beauty Bay seuraa yhteistyön merkeissä muun muassa brittiläisiä jättejä kuten Asos ja Topshop, jotka myös käyttävät ruotsalaista maksutoimittajaa. Klarnan mukaan panostus tulee lyömään itsensä läpi Beauty Bayllä.

- Asiakkaat haluavat maksaa kauneustuotteensa myöhemmin. Uusimman tutkimuksemme mukaan 78 prosenttia verkossa kauneustuotteita ostavista ostaisivat enemmän jos he voisivat maksaa vasta saatuaan tuotteen, Klarnan Iso-Britannian toimitusjohtaja Luke Griffiths toteaa lausunnossa.