Emeet lähestyy – Suomen konferenssit ovat aina kaikkein onnistuneimpia

Pohjoismainen Emeet-tapaaminen pidetään vajaan kuukauden kuluttua Helsingissä.



 

Lokakuun ensimmäisenä päivänä suomalaisilla verkkokauppiailla on mahdollisuus tavata kollegojaan Helsingin Clarion Hotellissa pidettävässä tapaamisessa. Emeet kiertää ympäri Pohjoismaita ja seuraavan kerran vuorossa on Suomi, jonka Emeet-tapaamiset ovat kokemuksien mukaan kaikkein parhaiten onnistuneita. Keskustelu käy kiivaana ja osanottajamäärä on perinteisesti Pohjoismaiden suurin.

Voit vaihtaa kuulumiset, verkostoitua, löytää apua mieltä askarruttaviin ongelmiin ja keskustella mistä tahansa verkkomyyntiin liittyvistä asioista.

Emeet pidetään nyt kolmatta kertaa Suomessa ja se on saavuttanut suuren suosion kaikissa maissa, joissa se on vuosien varrella vieraillut. Aihe on vapaa ja keskustelujen teemat määräytyvät sen mukaan, mistä osanottajat haluavat puhua.

 

Osanottajat päättävät aiheet

Näin se menee. Emeet on demokraattinen tapahtuma, jonka ohjelmassa ei ole juuri mitään valmiiksi suunniteltua. Ovella sinua odottaa isoruutuinen taulu, johon mukanaolijat kirjoittavat mistä haluavat keskustella. Yksi ruutu vastaa 45 minuutin aikaa, jolloin keskusteluryhmällä on aikaa viedä aihe lävitse.

Voit nostaa esille kysymyksiä, jotka askarruttavat mieltäsi tai yrittää saada apua asioihin. Yhdessä pulmiin löytyy useimmiten ratkaisu – ja jonkin toisen tapa tehdä ja nähdä asioita voi toimia suurena inspiraation lähteenä.

Tapahtuman järjestelyistä vastaava Sanna Thurdin, Ehandelin Head of Events, odottaa Helsingin konferenssia suurella innolla.

– Odotan aina Suomen Emeetiä. Emeet Suomessa on tähän mennessä suurin Emeet-tapahtuma, jonka olemme järjestäneet ja olemme saaneet siitä todella hyvän palautteen. Suomessa ymmärretään todella hyvin Emeet-konsepti ja se vaikuttaa luonnollisesti siihen, että konferenssista tulee niin hyvä, hän sanoo.

 

Henning Källqvist Keynote speakerina

Osanottaja valitsee itse aiheet, joista on kiinnostunut tai joista haluaa keskustella ja osallistuu sen perusteella keskusteluihin. Käytössä on samanaikaisesti useita eri huoneita ja yhtä aikaa käydään siis monia puheenvuoroja. Tämä siksi, että niin moni kuin mahdollista saa esille juuri oman aiheensa.

Jokaisen keskutelutuokion välissä on pieni tauko, jolloin osanottajilla on mahdollisuus tavata kollegojaan, siis verkkokauppiaita ja alan muita ammattilaisia – eikä vähiten: verkostoitua.

Tapahtumassa on mukana myös niin kutsuttu ”keynote speaker”, joka on tällä kertaa merkkivaatteita ja kenkiä myyvän Care of Carl yrityksen perustaja ja toimitusjohtaja Henning Källqvist Ruotsista.

 

Suomen tapahtuma on aina paras

Edellisen kerran Emeet pidettiin Helsingissä tämän vuoden toukokuussa ja paikalla oli noin 300 osanottajaa. Yksi suurimmista keskustelunaiheista tuolloin oli kuinka lähteä lanseeraamaan nettiliikettä ulkomaille.

Emeetissä pidettiin toukokuussa kokonaisuudessaan 31 sessiota, joiden aikana käytiin monet mielenkiintoiset keskustelut ja luotiin uusia kontakteja.

Aikaisemmat Suomessa pidetyt Emeet-tapahtumat ovat sujuneet yli odotusten.

– Kuten jo aikaisemmin kerroin, niin Emeet Suomessa kasvaa jo kolmatta vuotta peräkkäin ja osallistujaennätyksemme on tehty juuri Suomessa. Se on aina positiivinen palaute ja erittäin mukava kannuste meille järjestäjille, Sanna Thurdin, Emeetin Head of Events kertoo.

Päivä päättyy viihteelliseen illalliseen, jonne on rajoitettu määrä lippuja.
Varaa lippusi lokakuun Emeetiin täältä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Pin It on Pinterest