Ellos uusi sivustonsa

Kolme kertaa nopeampi.

Ellos on ottanut suuren askeleen eteenpäin parantaakseen asiakkaidensa ostokokemusta. Ellos lupaa uuden sivustonsa kautta henkilökohtaisempaa inspiraatiota, helpompaa navigaatiota, asiakaskohtaisempaa tuotevalikoimaa ja kolme kertaa nopeamman onlinekokemuksen.

Elloksen uusi verkkokauppasivusto on fantastinen askel eteenpäin, mikä mahdollistaa paremman, nopeamman ja inspiroivan ostoelämyksen yli 90 miljoonalle vuosittaiselle kävijällemme. Tämä on täysin linjassa kunnianhimoisen tavoitteemme kanssa tulla johtavaksi verkkokaupaksi muodin ja kodinsisustuksen alalla, kohdistettuna elämänsä keskellä oleville naisille, Elloksen toimitusjohtaja Marina Davarinou sanoo tiedotteessa.

Ilmoitus

Ellos kertoo edelleen, että uusi alusta on yksi askel strategiaa olla ”Customer Centric”.

Voimme todeta, että olemme yksi markkinoiden nopeimmista alustoista alle kahden sekunnin latautumisajalla, Ellos Groupin toimitusjohtaja Hans Ohlsson sanoo.

Uusi sivusto on sopeutettu myös mobiilikäyttöön.