Discshop jo 16 vuotta – juhli kunnon voitolla

Liikevaihto edelleen laskussa.

Discshop, joka täyttää tänä vuonna jo 17 vuotta, on ollut osa Adlibris-konsernia jo vuodesta 2012. Uusi omistaja ei kuitenkaan näytä vaikuttaneen yhtiön liikevaihtoon, joka vuonna 2017 laski jo kahdeksatta vuotta peräkkäin. Liikevaihto on nyt 6,8 miljoonaa euroa, kun se edellisvuonna 2016 oli 7,3 miljoonaa.

Ilmoitus

Panostus kodinelektroniikkaan jäissä?

Sen sijaan yrityksen tulos on noussut 790 000 euroon, kun se edellisvuonna oli 680 000 euroa.

Kun Adlibris ja Discshop yhtyivät, suunnitelmana oli kehittää tuotevalikoimaa. Discshop ilmoittikin tuolloin, että elokuvien ja pelien tarjontaa täydennetään kodinelektroniikalla ja kotitaloustuotteilla. Yrityksen sivustoilla tuotteita ei kuitenkaan näy, joten on oletettavaa, että kyseinen panostus laitettiin jäihin, vaikkakin myynnissä on pelitarvikkeita kuten näppäimistöjä ja kuulokkeita.