Cramo haluaa olla edelläkävijä

”Usein asiakas haluaa käyttää perinteisiä ja digipalveluja limittäin”.



Rohkeat ratkaisut ovat olleet Cramon valttikortteja konevuokrausalalla.

– Meillä ymmärretään kautta organisaation se, että koneita voi periaatteessa vuokrata kuka tahansa. Erottuvuustekijät on haettava muualta, ja siksi meillä panostetaan jatkuvaan kehittämiseen ja kehittymiseen kaikilla liiketoiminnan osa-alueilla, kertoo Cramo Finland Oy:n toimitusjohtaja Tatu Hauhio lehdistötiedotteessa.

Cramon Shape & Share -kasvustrategia on jatkuvasti elävä ja uusia kerroksia keräävä työkalu. Kun arjen kiireen keskellä tulee tilanne, jossa pitää tehdä itsenäisiä ratkaisuja eikä ehdi kysyä tai saada neuvoa, voi ratkaisua lähteä miettimään strategian ja arvojen pohjalta.

”Digitalisuuden tuomat mahdollisuudet ymmmärretty”

Cramon Head of Digital, Elina Aalto, yllättyi positiivisesti työnantajayrityksensä muutosmyönteisestä ilmapiiristä.

– Monissa paikoissa pelätään edelleen digipeikkoa ja digivastuullisen positio perustetaan pakon sanelemana. Cramossa digitaalisuuden tuomat mahdollisuudet ovat hyvin ymmärretty ja otettu strategian ytimeen, Aalto sanoo tiedotteessa.

Digitalisaation eteneminen seurailee yrityksessä strategian periaatteita. Mitään ei tehdä vain siksi, että nykyteknologia sen mahdollistaa.

– Usein asiakas haluaa käyttää perinteisiä ja digipalveluja limittäin, ja niinhän sitä itsekin usein toimii – vertailee tuotteita verkkokaupassa ja marssii sitten myymälään ostaakseen tuotteen, Aalto toteaa.

Toimitusjohtaja Hauhio komppaa:

– Erityisesti meidän alallamme on tärkeää, että asiakas voi halutessaan edelleen soittaa tutulle kaverille saadakseen opastusta tai tukea valintoihinsa. Tämä jälkeen hän voi siirtyä digitaalisten palvelujen äärelle, Hauhio sanoo.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Pin It on Pinterest