Columbia Road viralliseksi Salesforce kumppaniksi

Tarjoaa ensimmäisenä Suomessa strategista digimyynnin konsultointia Salesforcen asiakkaille.

Columbia Road kirjoittaa tiedotteessa, että tavoitteena on auttaa Salesforcea käyttäviä asiakkaita digitaalisen myynnin transformaatiossa kaikissa asiakaspolun kosketuspisteissä.

Yhä useampi yritys on nähnyt Salesforcen edut digitalisoida myyntiä, markkinointia ja asiakaskokemusta. Tällöin kasvaa myös tarve Columbia Roadin kaltaisille kumppaneille, joilla on vahva kokemus ja näytöt tuloksellisen ja jatkuvan digitaalisen myynnin tekemisestä, Salesforcen Suomen maajohtaja Sami Lampinen kertoo.

Ilmoitus

Työkalut myynnin digitaaliselle transformaatiolle ovat monella yrityksellä olemassa, mutta palaset pitää laittaa palvelemaan myynnin ja asiakaspohjan jatkuvaa kasvua. Näin alkuvaiheessa tehdyt isommat kehitysprojektit ja teknologiainvestoinnit saadaan tuottamaan pitkällä juoksulla arvoa yrityksille ja loppuasiakkaille. Tässä työssä Columbia Road on Suomessa uniikissa asemassa Salesforcen ekosysteemissä, Pirkka Kaijanen, Managing Consultant Columbia Roadilta sanoo puolestaan.

Columbia Roadin viimeisimpiä Salesforce-asiakkaita ovat muun muassa Varma, Bluefors ja Valokuitunen.