Collector julkaisi uuden maksupalvelun – ”Luomme entistä paremmat edellytykset kasvuun”

"Päivitetty Checkout, uusia työkaluja kauppiaille sekä parannettu asiakaskokemus".

Collector vahvistaa asemiaan ja julkaisi tänään uuden Walley-nimellä kulkevan brändin. Walley tarjoaa verkkokauppojen maksuratkaisut ja se otetaan käyttöön Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. 

Collector ottaa nyt luonnollisen askeleen eteenpäin, kun eriytämme maksuratkaisut pankin muista palveluista. Kysyntä on kasvanut voimakkaasti viime vuosina, erityisesti useissa maissa toimivien pohjoismaisten kauppiaiden ansiosta. Uuden tavaramerkin ja parannettujen tuotteiden avulla luomme kauppiaille entistä paremmat edellytykset kasvuun samalla kun asiakaskokemus vahvistuu. Walley on kehitetty vastaamaan kuluttajien vaatimuksiin sekä tänään että tulevaisuudessa, Mikael Anstrin, Walleyn General Manager, kertoo tiedotteessa.

Ilmoitus

Yhtiö kertoo edelleen, että lanseerauksen yhteydessä lisätään kehityspanostusta. Tämä sisältää muun muassa päivitetyn Checkout-tuotteen, uusia työkaluja kauppiaille sekä parannetun asiakaskokemuksen. Uudet ratkaisut on räätälöity erityisesti kauppiaille, joilla on toimintaa useilla markkinoilla tai jotka suunnittelevat laajennuksia Pohjoismaissa.

Näemme suurena vahvuutena sen, että olemme osa Collector -pankkia, jolla on vahva taloudellinen asema ja tehokkaat luottoprosessit. Meidän on mahdollista vahvistaa asemaamme entisestään luomalla uusi brändi sekä panostamalla innovaatioihin ja viimeisimpään teknologiaan. Useilla kauppiaillamme on Walley jo käytössä ja palaute on ollut erittäin positiivista, Mikael Anstrin kertoo.

Palvelua käyttää tällä hetkellä yli 600 kauppiasta ja miljoonat loppuasiakkaat.