Clas Ohlson kasvaa verkossa – kasvua 56 prosenttia

Syyskuussa Clas Ohlssonin verkkomyynti kasvoi 38 prosenttia, lokakuussa tahti kiihtyi entisestään.

Ilmoitus

Lokakuussa Clas Ohlsonin verkkomyynti nousi noin 4 miljoonaan euroon. Viime vuonna ketjun verkkokaupassa myytiin noin 2,6 miljoonan euron edestä. Kasvua oli peräti 56 prosenttia.

Clas Ohlssonin kokonaismyynti kehittyi myös oikeaan suuntaan lokakuun osata. Liikevaihto 0li noin 75 miljoonaa euroa, joka tarkoittaa kymmenen prosentin kasvua.

"Mittavia investointeja"

Positiiviseen tulokseen vaikutti osittain siitä, että tänä vuonna lokakuussa oli enemmän kauppapäiviä kuin viime vuonna.

 - Kalenteri vaikutti tänä vuonna tulokseen positiivisesti noin kahden prosenttiyksikön verran. Olemme tehneet haastavassa markkinailmapiirissä mittavia investointeja asiakaskunnan kasvattamiseksi ja joulumyynnin edistämiseksi, Clas Ohlsonin tiedotteessa todetaan.