CDON paranteli sivustoaan: ”Asiakkaat vaativat alati enemmän ja se on hyvä”

1250 kauppiasta ja yli 8 miljoonaa tuotetta – CDON uuslanseerasi sivustonsa, jonka tarkoituksena on vauhdittaa myyntiä ja tehdä ostokokemus helpoksi.

Me uskomme, että avain onnistumiseen on itsekehitetty alusta, joka voi nopeasti kääntää kauppiaidemme ja asiakkaidemme tarpeet tehokkaisiin ratkaisuihin. Meidän tehtävämme on yksinkertaistaa digitaalista kontaktia heidän välillään ja teemme sen luomalla kauppiaille helppokäyttöisen alustan ja parhaan asiakaskokemuksen, niin visuaalisesti kuin toiminnallisestikin. Työskentelemme jatkuvasti löytääkseemme uusia ja innovatiivisia digitaalisia ratkaisuja meidän kahdelle miljoonalle asiakkaallemme ja 1250 kauppiaalle, CDON:in toimitusjohtaja Kristoffer Väliharju sanoo tiedotteessa.

Yhtiö panostaa muun muassa parempaan asiakaskokemukseen ja sivusto on nyt sopeutettu niin, että asiakkaiden on helpompi löytää alustalla olevat yritykset ja heidän tuotteensa.

Ilmoitus

Alusta on kauppiaiden kanava tuotteidensa esittelyyn. Kotisivu on nyt optimoitu paremmalla toiminnallisuudella ja nopeudella, jotta voimme auttaa kauppiaita myynnissä ja asiakkaat saavat paremman käyttäjäkokemuksen. Voimme räätälöidä ja kehittää edelleen uusien tarpeiden tahdissa ja tulevien ideoiden myötä, CDON:in kehityspäällikkä Martin Hultman sanoo ja muistuttaa:

Asiakkaat vaativat alati enemmän ja se on hyvä. Tähän asti tänä vuonna meillä on ollut 72 miljoonaa kävijää kotisivulla. Se on meidän kasvomme ulospäin ja usein ensimmäinen vaikutelma meistä ja kauppiaidemme tuotteista. Nyt alkaa työ kotisivun optimoimiseksi asiakkaiden käytöksen ja tarpeiden mukaiseksi, Martin Hultman kertoo.