Digitaalisia myyntikanavia kehitetään jatkossakin.
Burger King –hampurilaisravintolaketju laajentaa toukokuussa yhteistyötä ravintolaruoan tilaus- ja kuljetuspalvelu Woltin kanssa. Kotiinkuljetusalue kattaa jatkossa uusina paikkakuntina Vantaan Tikkurilan, Turun, Tampereen ja Oulun keskusta-alueet. Lisäksi Helsingin kuljetusaluetta laajennetaan ja laajennuksen kunniaksi ensimmäiset sata tilaajaa saavat ilmaisen Whopper-aterian.
Burger King otti käyttöön kotiinkuljetuspalvelun ensimmäistä kertaa tammikuussa ja yhtiö kertoo lehdistötiedotteessa palvelun toimineen erinomaisesti.
- Digitaalisten myyntikanavien käyttäminen on nykyaikaa ja palvelee tiettyjen asiakasryhmien tarpeita perinteistä palvelumallia paremmin. Strategiamme keskiössä on digitaalisten myyntikanavien kehittäminen, kertoo ketjujohtaja Tomi Söderström.
”Hyvä menestys”
Wolt-kuljetuspalvelun lisäksi Burger King –ketjussa on otettu käyttöön itsepalvelukassat.
- Olemme tämän vuoden aikana testanneet kotikuljetusta ja itsepalvelukassoja hyvällä menestyksellä. Asiakkailta saatu palaute on ollut erittäin positiivista ja uusille myyntikanaville asetetut tavoitteet ovat ylittyneet, toteaa kehityspäällikkö Olli Mäkäräinen.