Budbee laajentaa jo Ruotsissa käytössä olevan Budbee Plus-jäsenyyden Suomeen ja kertoo, että he haluavat näin palvella asiakaskuntaa, joka tekee verkkokauppaostoksia säännöllisesti. Samalla sujuvoitetaan pakettiliikennettä.
Budbeellä pyrimme aina luomaan asiakkaan näkökulmasta parhaan mahdollisen palvelukokemuksen. Budbee Plus -jäsenyys on niille, jotka shoppailevat verkossa usein, ja arvostavat pakettitoimitusten helppoutta ja räätälöityä palvelua. Se on hyvä esimerkki siitä, mille tasolle palvelukokemus voidaan viedä, Rita Kerola, Budbee Suomen kaupallinen johtaja kertoo tiedotteessa.
Mutta miten palvelu toimii käytännössä?
Budbee kertoo, että Plus on pakettien kotiinkuljetusten kuukausijäsenyys, joka mahdollistaa, että kaikki Budbeen kautta tilatut paketit tuodaan asiakkaalle tämän itsensä valitseman aikataulun mukaisesti. Asiakas luo siis itselleen sopivan ajakohdan ja samalla voi hoitaa myös mahdolliset palautukset. Budbeen mukaan jäsenyyteen kuuluu muistakin etuja ja palveluun lisätään jatkossa uusia ominaisuuksia. Jäsenyys maksaa tällä hetkellä 4,9 euroa kuukaudessa tai vaihtoehtoisesti 49 euroa vuodessa.
Budbeella uskotaan siihen, että tiukentuvassa kilpailussa pärjäävät ne, jotka ylittävät asiakkaiden odotukset ja tarjoavat ainutlaatuisia palveluita ennen muita.
Budbee Plus on hyvä esimerkki siitä, millaisia palveluita verkkokaupan kasvu ja sen ympärille rakentuvat innovaatiot tuovat mukanaan. Kun paketit toimitetaan jäsenyyden avulla niin, että toimitus istuu asiakkaan jokapäiväiseen elämään, asiakas säästää paljon aikaa ja energiaa, ja näin hänen kokemuksensa verkkokauppashoppailustakin on kokonaisuudessaan parempi, Kerola sanoo.
Budbee on ruotsalainen teknologiastartup, joka nojaa omaan teknologiseen innovatioon. Yhtiön rahoituskierros päättyi vastikään yli 52 miljoonaan euroon ja he aikovat keskittää varat kansainväliseen laajentumiseen sekä investoida teknologiaan ja prosesseihin, jotka vahvistavat asiakaskokemusta ja edistävät kestävää kehitystä entisestään.