Booztin uusin panostus: Pohjoismaiden paras sisustustarjonta

Valikoima tunnetuilta pohjoismaisilta tuotemerkeiltä.

Muotijätti Boozt kertoi tänään panostavansa kodinsisustukseen vuoden viimeisellä neljänneksellä verkkokaupassaan.

Tavoitteenamme on tarjota pohjoismaisille asiakkaille laaja valikoima parhaita ja ajankohtaisimpia kodin- ja sisustusmerkkejä kaikkiin huoneisiin. Olemme palkanneet taitavan tiimin sisäänostajia ja merchandiseja, jotka yhdessä alustan osaamisen, markkinoinnin ja tilausten käsittelyn kanssa tulevat takaamaan ainutkertaisen ostokokemuksen asiakkaille, jotka haluavat kodinsisustusta. Pystymme olemaan vankka partneri kodinsisustustuotemerkeille heidän onlinematkallaan ja antamalla heille 2 miljoonaa lojaalia asiakasta Pohjoismaissa, Booztin toimitusjohtaja Hermann Haraldsson sanoo ja jatkaa, että Home-kategorian lanseeraus on osa tärkeää panostusta rakentaa täydellinen tavaratalokokemus onlinella.

Ilmoitus

Meillä on kovat tavoitteet sisustuskategorian kanssa ja odotamme, että siitä tulee yksi Boozt.comin suurimmista kategorioista 5 vuoden sisällä.