Boozt raportoi 6 miljardin kruunun liikevaihdosta vuonna 2021. Kehitys on ollut odotettua kovempaa ja loppuvuosi oli erityisen vahva. Yhtiö toimitti yli odotusten joulukuussa ja samalla palautusten määrä pieneni.
Booztin Communication Manager Emma Holmberg sanoo alunperin Ehandelin sisarsivuston haastattelussa, että segmentit kuten Kids, Home, Sport ja Beauty ovat olleet vauhdittamassa kasvua eniten.
Miten pandemia on vaikuttanut viime kuukausina?
Meidän mielestämme pandemialla ei ole ollut suurempaa merkitystä viimeisinä kuukausina, koska rajoituksista on tullut kaikkien arkipäivää, hän sanoo.
Kerro lisää voitosta?
Voittomarginaali oli 7,6 prosenttia neljännellä kvartaalilla ja koko vuoden osalta 5,9 prosenttia, mikä on odotusten ylärajoilla.
Kerro vuoden 2022 tavoitteista.
Kerromme lisää tavoitteistamme vuodelle 2022 helmikuun 10. päivä. Juuri nyt en voi kertoa mitään konkreettista sen enempää kuin, että laskemme saavamme lisää markkinaosuuksia ja samalla näemme positiivisen kehityksen ja ylimenon offlinelta onlineshoppailuun.