Muotijätti Boozt lisäsi vasta viime vuoden lopulla Home-sisustuskategorian verkkokauppaansa. Nyt yhtiö laajentaa valikoimaa yhteistyössä Fiskars Groupin kanssa.
Haluamme, että kaksi miljoonaa asiakastamme voivat shoppailla kodin tuotteita laajasta laatumerkkien valikoimasta. Rörstrand, Iittala ja Fiskars ovat kaikki tuotemerkkejä, joilla on vahva perintö ja selkeä fokus käsityössä, mikä tekee niistä täydellisen lisän valikoimaamme. Olemme todella iloisia yhteistyöstä Fiskars Groupin kanssa ja näemme sen tärkeänä askeleena kohti parasta, vahvojen pohjoismaisten kodin- ja lifestylemerkkien tarjontaa, Booztin COO Peter G Jørgensen sanoo tiedotteessa.
Yhtiö kertoo samalla lisäävänsä kategorian valikoimaa kevään aikana, jolloin siihen liitetään lähemmäs 100 uutta tuotemerkkiä. Tämän jälkeen valikoimasta löytyy 300 brändiä.
Kovalla työllä ja selvällä visiolla Boozt on luonut, mikä tänä päivänä on yksi parhaista onlineshoppailukokemuksista Pohjoismaissa. Olemme iloisia ollessamme merkittävä osa heidän kodinsisustustuotteidensa valikoimaa ja yhdessä voimme inspiroida ja innostaa yhä useampia muotoilutietoisia kuluttajia monilla meidän ydinmarkkinoillamme, Daniel Drivind, Fiskars Groupin Sales Scandinavia sanoo.