Boozt lanseeraa Designer Shopin – kohdistettu laatutietoisille asiakkaille

Kokoaa ylellisiä muoti- ja lifestylemerkkejä uuteen, ainutlaatuiseen shop-in-shop-putiikkiin, mikä on suunnattu pohjoismaisille asiakkaille.

Boozt kertoo tiedotteessa, että uusi Designer Shop inspiroi, kertoo tuotemerkeistä ja sieltä löytyy huolella valittuja, ylellisiä muoti- ja elämäntapatuotteita. Kevään aikana shop-in-shopiin liitetään yli 100 tuotemerkkiä, mukaan lukien pohjoismaiset designmerkit, kuten ROTATE, Remain Birger Christensen, Helmut Lang, Closed, See by Chloé ynnä muita.

Meidän tavoitteenamme on lisätä luksuselämystä yli 2 miljoonalle asiakkaallemme kunnollisella ja relevantilla ylellisten tuotteiden tarjonnalla muodin, urheilun, kauneuden ja kodin alueilla. Uusi Designer Shopimme on heille, jotka haluavat ostaa designtuotteita onlinella sellaisessa ympärisössä, jossa on ylellisyyden tuntua ja ensiluokkainen asiakaskokemus, Booztin toimitusjohtaja Hermann Haraldsson sanoo.

Ilmoitus

Uusi myymälä poikkeaa Booztin perinteisestä onlineshopista paitsi siinä, että sieltä löytyvät tuotteet ovat pelkästään ylellisiä, myös siinä, että tuotemerkkien sivuja on paranneltu, minkä lisäksi siellä on enemmän tilaa toimitukselliselle materiaalille ja muotikuvilla, mikä antaa tuotemerkeille suuremman vapauden kommunikoida suoraan asiakkaidensa kanssa.

Uuden Designer Shopimme kanssa voimme olla vahva partneri meillä jo nyt oleville ja uusille luksusmerkeille ja tarjota alustan, joka tekee räätälöidyn ja henkilökohtaisemman tuotekommunikaation mahdolliseksi, Haraldsson jatkaa.

Muotijätti kertoo, että he esittelevät osan uuden shop-in-shop-putiikin valikoimasta Tukholman muotiviikolla ensi viikolla, jossa on niin ikään mahdollisuus liveshoppailuun.