Bon-Ton herää henkiin nettikauppana

Perinteikäs Amerikkalaisketju Bon-Ton jäi verkkokaupan jalkoihin ja ajautui konkurssiin. Nyt ketju tekee paluun – verkkokauppana.

Ilmoitus

Huhtikuussa jo vuonna 1898 alun perin perustettu Bon-Ton joutui heiluttamaan valkoista lippua: kuten moni muullekin perinteiselle kivijalkakaupalle oli käynyt, kilpailu verkkokauppojen kanssa kävi lopulta liian kovaksi ja konkurssi oli tosiasia.

Uudet omistajat, uusi yritys

Nyt Internet Retailer tietää kuitenkin kertoa, että Bon-Tonin tarina ei välttämättä vielä ole ohi. CSC Generation, joka on ostanut konsernin, johon kuuluu Bon-Tonin lisäksi yrityksiä kuten Carson’s, Boston Store, Herberger’s ja Younkers, aikoo herättää kaupan uudestaan henkiin.

Ensisijaisesti Bon-Ton, jolla oli vuonna 2016 yli 23 000 ihmistä palkkalistoilla, tekee paluun verkkokauppana, mutta uudet omistajat suunnittelevat Internet Retailerin mukaan myös, avaavansa uusia kivijalkakauppoja sopivasti joulumarkkinoiden alla.

 

Tilaa

Ethän ole unohtanut uutiskirjettämme Ehandeluutiset?

Kiitos!