Biltema panostaa digitaalisuuteen

”Meidän tulee olla siellä, missä asiakkaamme ovat ja pitää heidän tarpeensa keskiössä.”



Tällä viikolla lanseerataan Minun Biltema, joka on osa Bilteman asiakkuusstrategiaa. Kyseessä on teknologiaratkaisu, joka tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden tallentaa ostokuittejaan ja luoda omia ostoslistoja eri projekteilleen. Ne kulkevat kätevästi aina matkassa esimerkiksi älypuhelimessa. Kirsikkana kakun päällä ovat valikoiduista säännöllisesti vaihtuvista kampanjatuotteista saatavat alennukset.

Biltema kasvaa yrityksenä voimakkaasti, ja vaikka Suomessa on jo verkkokauppa, yrityksen asiakkaat ovat ahkeria asioimaan kivijalkamyymälöissä.

– Myös tulevaisuuden Biltema rakentuu tavaratalojen ympärille, sanoo tiedotteessa Daniel Berg, joka vastaa digitaalisten palveluiden kehittämisestä Biltemassa. Ketjussa on meneillään digitointiprosessi, joka kattaa kaiken verkkosivuista tekoälyyn.

 
– Bilteman koko digitaalinen panostus lähtee asiakkaasta, ja haluamme, että uudet ratkaisut ovat mahdollisimman käyttäjäystävällisiä. Emme siis kiirehdi eri projektiemme kanssa.

Biltema Suomen toimitusjohtaja, Jani Mahlakaarto, on erittäin tyytyväinen nyt lanseerattavaan Minun Biltemaan.

– Vaikka panostamme paljon kivijalkamyymälöiden olemassa oloon, teemme paljon töitä digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämisessä ja kasvattamisessa. Meidän tulee olla siellä, missä asiakkaamme ovat ja pitää heidän tarpeensa keskiössä. Myymäläostosten tekemistä suunnitellaan usein jo kotona joko tietokoneen, älypuhelimen tai tabletin ääressä, joten haluamme tietysti vahvistaa digitaalista asiakaskokemusta kehittämällä sitä jatkuvasti eteenpäin ja paremmaksi, Mahlakaarto toteaa tiedotteessa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Pin It on Pinterest