Biltema julkaisee Suomen suurimman kuvaston – jaetaan 1,3 miljoonaan kotitalouteen

”Kivijalkamyymälöissämme on huomattu, että asiakaskokemuksesta tulee omanlaisensa elämys, kun tuotetta voi hypistellä ja tarkastella lähemmin.”

Ilmoitus

Bilteman
uusin tuotekuvasto ilmestyy tänään. Lähes 700-sivuinen kevät-kesäkuvasto listaa
tuhansia tuotteita koko perheen tarpeisiin. Vaikka Suomessa on jo myös
verkkokauppa täydentämässä 15 Biltema-myymälän verkostoa, ketju haluaa panostaa
edelleen myös konkreettiseen asiakaskokemukseen, jossa painettu kuvasto on
tärkeässä osassa.

Kuvasto jaetaan noin 1,3 miljoonaan suomalaiseen kotitalouteen. Kuvaston julkaistaan myös digitaalisessa muodossa Bilteman verkkosivuilla.

Ilmoitus

Bilteman kokemuksen mukaan suomalaiset asiakkaat
arvostavat verkkokaupan olemassa oloa. Toisaalta monet asiakkaista toivovat ja
odottavat, että tuotteet ovat heti saatavilla ilman odotusaikaa lähimyymälästä
ja että he saavat asiantuntevaa, hyvää asiakaspalvelua paikan päällä.

Suomen toimitusjohtaja Jani Mahlakaarto kertoo tiedotteessa, että painetun kuvaston julkaiseminen vielä tänäkin päivänä on täysin tietoinen valinta. Useimmat Bilteman asiakkaat arvostavat yhä myymälässä asiointia ja odottavat kaksi kertaa vuodessa ilmestyvää paperista kuvastoa. Tämän lisäksi Biltema haluaa palvella verkkoasiakkaitaan parhaalla mahdollisella tavalla ja panostaa vahvasti digitaalisten palveluiden ja asiakaskokemuksen kehittämiseen, asiakkaan tarpeet ja toiveet aina huomioiden.

 Myös kivijalkamyymälöissämme on huomattu, että asiakaskokemuksesta tulee omanlaisensa elämys, kun tuotetta voi hypistellä ja tarkastella lähemmin ja saada sen käyttöön vielä opastusta osaavalta myymälähenkilökunnalta. Valikoimahyllyissä olevat tuotemallit ovatkin tärkeässä osassa uuden konseptin mukaisissa myymälöissämme, Mahlakaarto sanoo tiedotteessa ja viittaa tällä käynnissä olevaan pohjoismaiseen myymäläuudistusprojektiin, joka on ehtinyt Suomessa jo reilusti yli puolivälin.

Ympäristöystävälliselle paperille

Biltema-kuvasto on painettu ympäristöystävälliselle
paperille, ja se tarjoaa yli 19 000 tuotetta monipuoliseen vapaa-aikaan,
kuten kevään ja kesän telttailu- ja automatkoille sekä koko perheen kesken
tehdyille pyöräilyretkille. Kuvaston alkulehdille on poimittu lyhyitä
tietoiskuja Bilteman konseptista, jossa ympäristöystävällisyys on yksi tämän
hetken avainsanoista. Noin 500 uutuustuotteen joukkoon on tulossa
esimerkiksi biohajoavia autonhoitotuotteita sekä täysin fossiilittomasta
materiaalista valmistetut kertakäyttöaterimet ja -lasit.

– Asiakkaat ovat vähitellen huomanneet, että meiltä saa muutakin kuin edullisia auton varaosia. Haluamme vastata tuotevalikoimallamme asiakkaiden tarpeisiin ja näyttää, että meiltä voi hankkia tuotteet niin kotiin, puutarhaan ja rakentamiseen kuin camping-reissuille ja veneilyynkin – näin muutamia mainitakseni, Jani Mahlakaarto sanoo.