Biltema julkaisee Suomen suurimman kuvaston – jaetaan 1,3 miljoonaan kotitalouteen

”Kivijalkamyymälöissämme on huomattu, että asiakaskokemuksesta tulee omanlaisensa elämys, kun tuotetta voi hypistellä ja tarkastella lähemmin.”



Bilteman uusin tuotekuvasto ilmestyy tänään. Lähes 700-sivuinen kevät-kesäkuvasto listaa tuhansia tuotteita koko perheen tarpeisiin. Vaikka Suomessa on jo myös verkkokauppa täydentämässä 15 Biltema-myymälän verkostoa, ketju haluaa panostaa edelleen myös konkreettiseen asiakaskokemukseen, jossa painettu kuvasto on tärkeässä osassa.

Kuvasto jaetaan noin 1,3 miljoonaan suomalaiseen kotitalouteen. Kuvaston julkaistaan myös digitaalisessa muodossa Bilteman verkkosivuilla.

Bilteman kokemuksen mukaan suomalaiset asiakkaat arvostavat verkkokaupan olemassa oloa. Toisaalta monet asiakkaista toivovat ja odottavat, että tuotteet ovat heti saatavilla ilman odotusaikaa lähimyymälästä ja että he saavat asiantuntevaa, hyvää asiakaspalvelua paikan päällä.

Suomen toimitusjohtaja Jani Mahlakaarto kertoo tiedotteessa, että painetun kuvaston julkaiseminen vielä tänäkin päivänä on täysin tietoinen valinta. Useimmat Bilteman asiakkaat arvostavat yhä myymälässä asiointia ja odottavat kaksi kertaa vuodessa ilmestyvää paperista kuvastoa. Tämän lisäksi Biltema haluaa palvella verkkoasiakkaitaan parhaalla mahdollisella tavalla ja panostaa vahvasti digitaalisten palveluiden ja asiakaskokemuksen kehittämiseen, asiakkaan tarpeet ja toiveet aina huomioiden.

 Myös kivijalkamyymälöissämme on huomattu, että asiakaskokemuksesta tulee omanlaisensa elämys, kun tuotetta voi hypistellä ja tarkastella lähemmin ja saada sen käyttöön vielä opastusta osaavalta myymälähenkilökunnalta. Valikoimahyllyissä olevat tuotemallit ovatkin tärkeässä osassa uuden konseptin mukaisissa myymälöissämme, Mahlakaarto sanoo tiedotteessa ja viittaa tällä käynnissä olevaan pohjoismaiseen myymäläuudistusprojektiin, joka on ehtinyt Suomessa jo reilusti yli puolivälin.

Ympäristöystävälliselle paperille

Biltema-kuvasto on painettu ympäristöystävälliselle paperille, ja se tarjoaa yli 19 000 tuotetta monipuoliseen vapaa-aikaan, kuten kevään ja kesän telttailu- ja automatkoille sekä koko perheen kesken tehdyille pyöräilyretkille. Kuvaston alkulehdille on poimittu lyhyitä tietoiskuja Bilteman konseptista, jossa ympäristöystävällisyys on yksi tämän hetken avainsanoista. Noin 500 uutuustuotteen joukkoon on tulossa esimerkiksi biohajoavia autonhoitotuotteita sekä täysin fossiilittomasta materiaalista valmistetut kertakäyttöaterimet ja -lasit.

– Asiakkaat ovat vähitellen huomanneet, että meiltä saa muutakin kuin edullisia auton varaosia. Haluamme vastata tuotevalikoimallamme asiakkaiden tarpeisiin ja näyttää, että meiltä voi hankkia tuotteet niin kotiin, puutarhaan ja rakentamiseen kuin camping-reissuille ja veneilyynkin – näin muutamia mainitakseni, Jani Mahlakaarto sanoo.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Pin It on Pinterest