Badeli tuo Mall of Triplan verkkoon

Suomen ensimmäinen click & collect kauppakeskusverkkokauppa avattiin tänään.

Kauppakeskus Mall of Tripla, Barona sekä teknologiayritykset Reaktor ja Aitomation lanseerasivat tänään uudenlaisen kauppakeskusverkkopalvelun. Se tuo pilottivaiheessa muutamat Mall of Triplan liikkeistä verkkoon. Yhdellä tilauksella ja noudolla voit hakea usean eri liikkeen ostot samalla kertaa.

Badeli toimii siten, että asiakas ostaa verkosta haluamansa tuotteet ja hakee koko tilauksen kauppakeskuksen parkkihallin noutopisteestä. Ostokset luvataan nostaa suoraan ajoneuvoon, joten fyysiset kontaktit on helppo välttää.

Ilmoitus

Badeli-kauppakeskusverkkokauppa yhdistää Mall of Triplan tarjonnan ja verkko-ostamisen helppouden täysin uudenlaisella tavalla. Turvallinen ja keskitetty noutopalvelu tarjoaa tässä hetkessä erinomaisen vaihtoehdon tehdä kauppakeskusostokset yhdellä kertaa. Tätä on toivottu jo pitkään! Olemme todella ylpeitä siitä, että pystyimme toteuttamaan tämän innovatiivisen palvelun ensimmäisenä Suomessa, Mall of Triplan kauppakeskusjohtaja Kati Kivimäki kertoo tiedotteessa tänään.

Kuluttajille verkkokaupan tärkeimpiä ominaisuuksia on toimituksien nopeus.

Badeli-palvelu on uusi vaivaton tapa tehdä arjen ostokset. Jo nyt lupaamme noudot viimeistään 24 tunnissa tilauksesta, mutta vikkelyyden filosofiaamme kuuluu noutoajan lyhentäminen tunti kerrallaan. Tulevaisuudessa tarjolle tulevat myös nopeat kotitoimitukset, Baronan myynnin ja kaupan toimialan operatiivinen johtaja Tuomo Leppänen kertoo.

Palvelua kehitetään asiakkaiden palautteen perusteella ja pilottivaiheessa palvelussa on mukana neljä liikettä: Mall of Triplan Prisma, Apteekki 51, Kruunukukka sekä lemmikkieläinkauppa Ihmeotus. Palveluun tulee liittymään jatkossa uusia toimijoita.

Koronaviruksen vauhdittamassa muutoksessa kuluttajien halukkuus ottaa uusia ostostapoja käyttöön on vahvistunut suuresti. Kiitos Mall of Triplan ja ensimmäisten pilottikumppaneiden kykenemme heti lanseerausvaiheessa tarjoamaan kuluttajille houkuttelevan valikoiman tuotteita. Tavoitteemme on tuoda vaiheittain koko kauppakeskuksen palvelut kuluttajan taskuun, yhdellä tilauksella tehtäväksi, Leppänen jatkaa.

Ostosten keräilystä vastaa Baronan ammattilaiset kaupan alalta. Badeli myy ja luovuttaa tuotteet asiakkaalle sekä vastaa asiakaspalvelusta. Verkkokauppa-alustaa ja tilausjärjestelmää on ollut rakentamassa suomalaisia teknologiayhtilöitä Bravedo-konsernista ja verkkokaupan on toteuttanut Reaktor.

Kuluttajakäyttäytyminen on nyt murrosvaiheessa, kun ostosten tekeminen siirtyy kovaa vauhtia verkkoon. Tähän tarpeeseen rakennettu Badeli kertoo yhteisömme ketterästä palvelukehitys- ja teknologiaosaamisesta, ja asiakkaiden palautteen avulla kehitämme käyttökokemusta entistä mieluisammaksi ja kätevämmäksi. Tämän skaalautuvan palvelun rakentaminen osoittaa, millaisia markkinoita uudistavia ratkaisuja kykenemme luomaan yhdessä asiakkaidemme kanssa, Baronan digipalveluiden johtaja Perttu Mäkimartti sanoo.

Ilmoitus