Babyshop osti ranskalaisen luksusputiikin

Aikoo maailman johtavaksi.

Babyshop Group, jonka verkkokauppa toimii myös Suomessa, ei tyydy vähempään kuin päästä alansa johtavaksi, luksuslastenvaatteiden myyjäksi. Nyt Yhtiö on ostanut belgialaisen investointiyhtiö GIMV:n omistuksessa olleen ranskalaisen Melijoen.

Minun perspektiivistäni vaatteet heijastavat lapsen kasvavaa persoonallisuutta. Kun perustin Melijoen unelmoin onlineliikkeestä, jossa vanhemmat voisivat vapaasti valita muotia lapsilleen. Babyshop Groupiin pääseminen antaa minulle taas uuden mahdollisuuden kehittää visiotani, mitä Melijoe ja meidän uudet sisarsivustomme ovat ja edustavat maailmanlaajuisesti, Nathalien Genty, perustaja ja Melijoen toimitusjohtaja sanoo lehdistötiedotteessa.

Ilmoitus

Babyshop Group toimii tänä päivänä yli 140 markkinoilla ja sillä on yli miljoona asiakasta neljän liikkeensä Babyshop, Alexandalexa, Lekmer ja Oiidesign kautta. Melijoella, joka toimii Pariisissa, on yli 300 000 asiakasta ja tiimit niin ikään New Yorkissa ja Hong Kongissa. Heidän valikoimassaan on yli 150 tuotemerkkiä ja yhtiön vuosittainen liikevaihto on reilut 20 miljoonaa euroa.