B2B-jätti ostettiin ja myynti kasvoi 15 miljoonalla

Liikevaihto yli 200 miljoonaa.

B2B-yritys Tingstad myy kulutustuotteita ja työvaatteita muun muassa ravintoloille, kaupoille ja verkkokauppiaille. Yritys on itse kertonut vakiinnuttaneensa paikkansa vahvana verkkokauppiaana.

Ilmoitus

Tingstad on myös kertonut, että verkkokaupan osuus liikevaihdosta on kasvamassa.

- Verkkokaupallamme on ollut mieletön eteneminen viime vuodet. Olemme kehittäneet asiakasystävällisen ja B2B-mukautuneen verkkokaupan, ja tällä hetkellä lähes 70 prosenttia liikevaihdostamme tapahtuu digitaalisesti, Tingstadin markkinointi- ja verkkokauppajohtaja Emma Diedrich kertoo.

Kasvua reilut 15,5 miljoonaa euroa

Nyt Tingstad on päässyt liikevaihdossaan jo 200 miljoonan euroon. Viime vuonna konserni, joka emoyhtiö Tangstad Papper:in lisäksi käsittää muun muassa suomalaisen ja norjalaisen tytäryhtiön, pääsi 210 miljoonaan euroon. Edellisvuoteen verrattuna kasvua oli 15,5 miljoonaa euroa.

Konsernin tulos on laskenut 19,6 miljoonasta eurosta 19,3 miljoonaan. Viime vuoden lopulla Danti Invest osti Tingstadin.

 Myönteinen kehitys Norjassa

Vuoden aikana Tingstad on ehtinyt tehdä muutaman pienemmän yritysostoksen sekä suorittanut remonttitöitä sekä Ruotsin että Norjan toimipisteissään. Yritys nostaa vuosikertomuksessaan esille erityisesti Norjan toiminnan.

- Tingstad Emballasje AS:n myynti jatkuu positiivisena kehityksenä, Tingstad kirjoittaa.