Avarda lanseerasi uuden kauppiaskohtaisen ”Osta nyt, maksa myöhemmin”-ratkaisun

Asko ja Sotka ottivat käyttöönsä uudet maksutavat – voit maksaa laskulla tai erissä.

Maksupalveluyhtiö Avarda kertoi viime viikolla uusista maksutavoista, jotka Indoor Group ottaa nyt käyttöönsä Asko ja Sotka-ketjuissa. Asko ja Sotka Erämaksu ja Lasku-maksutavat on muotoiltu brändien mukaisiksi ja ne toimivat niin myymälöissä kuin verkkokaupassa.

Uudet maksutavat tukevat omalta osaltaan erinomaisesti kykyämme tarjota Askon ja Sotkan asiakkaille saumaton asiointikokemus. Halusimme rakentaa ketjuillemme nykyaikaisen, kortittoman ja liiketoimintojemme tarpeisiin ketterästi sovitettavan maksutapojen täydennyksen, joka mahdollistaa asiakkaille nopean asioinnin ja vaihtoehdon maksaa ostokset osissa tai laskulla, Indoor Groupin myymälätoiminnoista vastaava johtaja Martti Toivanen kertoo Avardan tiedotteessa ja jatkaa:

Ilmoitus

Avardan tarjoamat räätälöitävät vaihtoehdot tarjosivat parhaan kokonaisuuden Indoor Group Oy:n tarpeisiin. Maksutapojen käyttöönotto sujui suunnitelmien mukaisesti ja yhteistyö Avardan kanssa on alkanut erinomaisesti.

 

Osta nyt, maksa myöhemmin

Avardan ratkaisu ei ole sinänsä mikään uusi vaan useimmat tuntevat sen jo alan muilta toimijoilta. Se mikä tekee tästä maksuratkaisusta poikkeavan on kuitenkin se, että Avardalla ratkaisu monistetaan aina kauppiaskohtaiseksi.

Me Avardalla olemme erittäin innoissamme päästessämme aloittamaan valtakunnallisen yhteistyön johtavan kotimaisen huonekalukaupan kanssa. Asko ja Sotka ovat vahvoja kotimaisia brändejä ja palveluidemme avulla tulemme tukemaan Askon ja Sotkan myyntiä sekä vahvistamaan asiakasuskollisuutta. Tulemme tuottamaan erinomaista palvelua ja ensiluokkaisen asiakaskokemuksen Askon ja Sotkan organisaatioille sekä heidän kuluttaja-asiakkalleen. Me Avardalla haluamme auttaa Indoor Groupia saavuttamaan heidän liiketoiminnalliset tavoitteensa ja olen otettu, että Indoor Group valitsi Avardan kumppanikseen ja uskoo, että me olemme paras kumppani palvelemaan heidän asiakkaitaan sekä auttamaan heitä kehittämään liiketoimintaansa, Avardan maajohtaja Olli Jumeneff sanoo.

Maksuratkaisu on täysin digitaalinen ja myymälöissä se toimii ”yksinkertaisen" web-käyttöliittymän kautta.

Jatkossa tulemme panostamaan entistä enemmän asiakaskokemukseen niin, että kauppiaan oma brändi korostuu koko asiakaspolun ajan. Näemme, että on suuri kilpailuetu esimerkiksi kilpailussa Amazonia ja muita kansainvälisiä jättejä vastaan, Avardan Head of Sales, Jari-Pekka Sova kertoo lisäksi Ehandelille ja jatkaa:

Avardan filosofiaan kuuluu, että asiakassuhde on aina kauppiaan, minkä myötä koko asiakaspolku brändätään kauppiaan näköiseksi. Näin asiakaskokemus säilyy yhtenäisenä ja kauppias saa lisää palaavia asiakkaita.

Ilmoitus