AutoStore-ratkaisuihin erikoistunut teknologiayhtiö rantautui Suomeen

Maailman suurin AutoStore-kumppani avaa uuden toimipisteen Suomessa.

Element Logic on ajan myötä osoittanut vahvan asemansa Pohjoismaissa markkinajohtajana ja pitää luonnollisena kehityksenä laajentaa pohjoismaista painopistettä. Osana Element Logicin kunnianhimoista kasvu- ja laajentumisstrategiaa on ollut tavoitteena sijoittautua Suomeen, Element Logicsin Vice President Pohjoisen-alueella, Eir Børkly sanoo tiedotteessa ja jatkaa:

Olemme nähneet monien mielenkiintoisten yritysten kehittyvän ajan myötä menestyksekkäästi Suomessa, ja ratkaisumme auttavat edelleen optimoimaan niiden toimitusketjun ja varastotehokkuuden.

Ilmoitus

Element Logicin asiakkaina Suomessa ovat jo Finnish Design Shop sekä DSV Finland.

Suomeen on palkattu myyntijohtajaksi Antti Lumme.

Odotan innolla liittymistä tällaiseen upeaan kansainväliseen yritykseen innovatiivisilla ratkaisuilla, jotka todella luovat lisäarvoa asiakkaille. Odotan innolla päästessäni auttamaan suomalaisia yrityksiä logistiikassa, verkkokaupassa, valmistuksessa ja vähittäiskaupassa tutkimaan modernin logistiikan automaation todellisia mahdollisuuksia. Näen, että on monia yrityksiä, jotka voivat hyötyä suuresti Element Logicin räätälöidyistä ja todistetusti toimivista automatisoiduista ratkaisuista, Lumme sanoo yhtiön norjankielisessä tiedotteessa.

Element Logicin liikevaihto ylitti viime vuonna 100 miljoonaa euroa, mikä on yhtiön paras tulos sen 35-vuotisen historian aikana.