Apomera.fi: ”Kaksi myyntiennätyspäivää”

Apomera.fi panostaa täysillä ulkomainontaan ja televisioon - poikii tulosta.

Suomalainen terveys- ja hyvinvointituotteiden verkkokauppa Apomera.fi raportoi kovasta kasvusta. Yhtiö on panostanut viimeiset kuukaudet niin ulko- kuin televisiomainontaan ja kertoo nyt, että Black Friday -viikonlopun aikana syntyi muun muassa kaksi uutta myyntiennätyspäivää.

Ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteet sekä apteekkituotteet ovat kolmanneksi ja seitsemänneksi isoimmat tuotekategoriat Suomen verkkokaupankäynnissä, joten laaja valikoimamme sekä kilpailukykyiset hintamme ovat olleet tärkeä osa menestyksemme reseptiä, Pekka Ketonen, Apomera.fi:n toimitusjohtaja sanoo tiedotteessa ja jatkaa:

Ilmoitus

Viime vuonna Black Friday oli iso menestys, ja silti onnistuimme kasvattamaan myyntejämme yli 200 prosenttia viime vuoden Black Friday -myyntiin verrattuna. Etumme on, että olemme diginatiiveja, eli meillä ei ole kivijalkakauppaa tai muita perinteisen kaupan kuluja, joten pystymme tarjoamaan erittäin houkuttelevan tarjonnan suomalaiselle kuluttajalle.

Apomera.fi siirtyi viime vuonna uuteen toimistoon ja varastoon, mutta haussa on jo nyt uudet, entistä isommat tilat.

Kaikki tapahtuu nyt todella nopeasti. Tiimimme kasvaa ja tuotemerkkien sekä tuotteiden määrä valikoimassamme kasvaa, joten luonnollisesti meidän täytyi aloittaa uusien tilojen etsiminen melkein heti viime muuton jälkeen, Ketonen sanoo.

Apomera.fi:n omistaa ruotsalainen Apomera AB. Sen pääomistaja on pohjoismaisiin yrityksiin sijoittava Renevatio, jonka portfoliosta löytyy lukuisia menestyksekkäitä yrityksiä kuten Golfhäftet, Sporthyra ja Elly Pistol.