Kuluttajat pysyvät vahvalle brändille uskollisina.
Englantilaisen Direct Marketing Associationin (DMA) teettämän
"Customer Engagement – How to win trust and loyalty" -tutkimuksen mukaan saarivaltakunnan kuluttajat pitävät Amazonia suosikkibrändinään. Asiasta kirjoittaa Retailgazette.
Amazonia suosikkibrändinään pitävät kuluttajat perustelivat valintansa brändiuskollisuudella. Amazon ei kuitenkaan ollut brändeistä vahvin brändiuskollisuus-kategoriassa, mutta oli ainoana brändinä viiden parhaan joukossa monessa eri kategoriassa kuten vähittäiskauppa, teknologia ja viihde.
- On mielenkiintoista nähdä, että Amazon on monessa eri sektorissa kuluttajien suosikkibrändi. Amazonin monipuolisuus ja helppokäyttöisyys ovat kuluttajille houkutteleva vaihtoehto, DMA:n Rachel Aldighieri sanoo Retailgazetten haastattelussa.