Amazon on kuluttajien suosikkibrändi

Kuluttajat pysyvät vahvalle brändille uskollisina.

Ilmoitus

Englantilaisen Direct Marketing Associationin (DMA) teettämän
"
Customer Engagement – How to win trust and loyalty" -tutkimuksen mukaan saarivaltakunnan kuluttajat pitävät Amazonia suosikkibrändinään. Asiasta kirjoittaa Retailgazette.

Amazonia suosikkibrändinään pitävät kuluttajat perustelivat valintansa brändiuskollisuudella. Amazon ei kuitenkaan ollut brändeistä vahvin brändiuskollisuus-kategoriassa, mutta oli ainoana brändinä viiden parhaan joukossa monessa eri kategoriassa kuten vähittäiskauppa, teknologia ja viihde.

Ilmoitus

- On mielenkiintoista nähdä, että Amazon on monessa eri sektorissa kuluttajien suosikkibrändi. Amazonin monipuolisuus ja helppokäyttöisyys ovat kuluttajille houkutteleva vaihtoehto, DMA:n Rachel Aldighieri sanoo Retailgazetten haastattelussa.