Äitien muotikauppa kasvatti verkkokauppaansa 31 prosentilla

Ryntäys 57 markkinalta.

Juuri alle viiden miljoonan euron liikevaihdolla sekä vuosina 2016 että 2017, Boob Design on ollut jo jonkin aikaa niin lähellä viiden miljoonan euron virstanpylvästä.  Yritys myy vaatteita raskaana oleville ja imettäville naisille oman tuotemerkkinsä Boob:in kautta omassa verkkokaupassaan sekä jälleenmyyjien kautta. Boob Designin tuotteita saa Suomestakin jälleenmyyjiltä ja myös verkkokauppa toimittaa Suomeen.

Ilmoitus

”Jatkuva myönteinen kehitys”

Vaikka liikevaihto onkin pysynyt lähes samalla tasolla kahden vuoden ajan, on yrityksen verkkokauppa onnistunut hivuttautumaan eteenpäin.

- Oma verkkokauppamme näyttää jatkuvaa myönteistä kehitystä ja on kasvanut 31 prosentilla viime vuodesta, yritys ilmoittaa tuoreimmassa vuosikertomuksessaan.

Samaan aikaan myös tulos on hieman parantunut ja noussut hieman päälle 280 000 euroon.

Keskittyy Saksaan ja Yhdysvaltoihin

Tällä hetkellä Boob Designilla on jälleenmyyjiä 20 eri markkinalla, ja omasta verkkokaupasta myydään 57 eri markkinalle. Keskittymispisteinä nostetaan esille nyt Saksa ja Yhdysvallat, ja on selvää, että yrityksellä on maailmanlaajuinen valloitus mielessä.

- Tänä vuonna kiinnitämme edelleen huomiota jatkuvaan kasvuun tuotemerkin ja tuotteiden jatkokehityksen kautta, tinkimättä laadusta ja kestävyydestä. Tavoitteenamme on olla itsestään selvä ja kestävin valinta äidille maapallon joka kolkassa.