UPS laajentaa My Choice -palveluaan kahdessa vaiheessa

Laajennus 16 maasta 112:lle alueelle.

Ilmoitus

UPS  ilmoittaa  My Choice -palvelunsa kansainvälisestä laajennuksesta 96 uuteen maahan ja alueelle. Laajennuksen jälkeen palvelu kattaa 112 maata ja aluetta. Palvelu tulee nyt saataville myös Aasian ja Tyynenmeren alueella, Latinalaisessa Amerikassa, Intian niemimaalla, Lähi-Idässä, Afrikassa sekä uusilla alueilla Euroopassa. Näin pakettilähetysten hallintapalvelu tulee saataville maailman suurimmille verkkokauppa-alueille ennen loppuvuoden juhlapyhien sesonkiaikaa.

UPS My Choice -palvelu oli aiemmin saatavilla 16:ssa maassa ja alueella. Laajennus etenee kahdessa vaiheessa: Ensin palvelu laajeni kesän aikana 48:lle alueelle maailmanlaajuisesti ja tässä kuussa alkaneessa laajennuksen toisessa vaiheessa 48 uutta maata ja aluetta tulee mukaan loppuvuoden aikana.

- Jokaisella UPS My Choice -palvelun käyttäjällä on mahdollisuus saada sähköposti-ilmoitus, kun toimitus on lähetetty, toinen ilmoitus päivää ennen toimitusta, joka sisältää toimitusaika-arvion, sekä ilmoitus, kun paketti on toimitettu. Laajennuksen mukana, lähettäjät hyötyvät vähemmistä asiakaskyselyistä ja toimittamatta jääneistä lähetyksistä. Kuluttajat saavat parempaa näkyvyyttä toimituksiinsa ja monissa tapauksissa mahdollisuuden muokata toimituspäiviä ja -osoitteita, sanoo Nando Cesarone, president of UPS International lehdistötiedotteessa.

Saavuttaa 52 miljoonaa

Laajennus, joka on suurin sitten palvelun seitsemän vuotta aiemmin tapahtuneen julkaisun, toteutetaan yhtä aikaa, kun UPS My Choice saavuttaa 52 miljoonan käyttäjän merkkipaalun, pitäen sisällään Euroopan yli kuusi miljoonaa rekisteröitymistä. Palvelun laajuus ja maailmanlaajuinen kattavuus tarjoaa verkkokauppayrittäjille huomattavia etuja, kun maiden rajat ylittävä shoppailu lisääntyy.

Maailmanlaajuinen laajennus pitää sisällään toiminnallisia tekstihälytyksiä, jotka ovat käteviä toimitusten hallinnassa. Suomessa UPS My Choice -palvelu mahdollistaa toimitusten muutosvaihtoehtoja ja käyttäjät voivat valita toimituksen UPS Access Point -sijainteihin, muuhun osoitteeseen tai muuttaa toimituspäivää. Vuonna 2016 Suomessa lanseerattu UPS Access Point palvelee valinnanvapautta ja joustavuutta haluavia asiakkaita yli 70 sijainnissa.

Tällä hetkellä maailmanlaajuisesti on yli 28 000 UPS Access Point -sijaintia, mukaan lukien kätevillä sijainneilla olevia yrityksiä, jotka tarjoavat turvallisen ympäristön noutaa toimitus.

Kaupunkilaiset kiinostuneita noutamaan pakettinsa

UPS My Choice -palvelun laajentuminen tarkoittaa, että UPS ymmärtää digitaalisen aikakauden kuluttajien toiveita ja vaatimuksia. UPS:n Pulse of the Online Shopper -tutkimuksen mukaan erityisesti kaupunkialueilla asuvat verkko-ostoksia tekevät kuluttajat käyttävät yhä enemmän vaihtoehtoisia toimitusvaihtoehtoja ja ovat kiinnostuneita noutamaan pakettinsa vaihtoehtoisista sijainneista. UPS My Choice -palvelun laajeneminen tarkoittaa parempaa näkyvyyttä toimitusprosessiin, missä tai miten ikinä kuluttaja vastaanottaa pakettinsa.

- Koska UPS on tarjonnut paketin seurantapalvelua jo neljännesvuosisadan, me tiedämme, että kuluttajat haluavat vaihtoehtoja, hallintamahdollisuuksia ja kätevyyttä. Lisäämällä uusia markkina-alueita palveluumme, osoitamme, että olemme sitoutuneita tarjoamaan tavarantoimittajille ja kuluttajille heidän tarvitsemiaan työkaluja, sanoo Cesarone.

Ilmoitus